איך לבחור מנעולן מקצועי ולוודא שעבר הסמכה

עולם המנעולים והמנעולנים עבר תמורות ושינויים רבים בעשור האחרון, ממנעולים מכניים עברנו למנעולים אלקטרוניים ולמנעולים ביומטריים שמשנים לחלוטין את חוקי המשחק. מאותו הרגע שמנעולים אלה נכנסו לענף נדרשו כל המנעולנים ללא יוצא מן הכלל להתעדכן וללמוד את המנעולים החדשים הללו. לא עוד מנעול מכני שדורש ידע טכני כי אם מנעולים דיגיטליים נתמכי תוכנה שסורקים את אצבע האדם וסריקה זו למעשה מחליפה את המפתח המוכר ופותחת לנו את הדלת. כדי לתת מענה לתקלה במנעול אלקטרוני או דיגיטלי יש להכיר את תוכנת ההפעלה שלהם וכמובן את המבנה המכני ושניהם שונים בתכלית מהמנעולים הוותיקים. אבל איך לבחור מנעולן מקצועי?

הקמת ארגון מנעולנים בישראל הייתה חיונית ומיום הקמתו דואג הארגון שכל חבריו יוכשרו כנדרש למקצוע ויתעדכנו כל העת בחידושים והפיתוחים בענף. את המנעולן המקצועי, המעודכן והאמין ביותר תמצאו כיום בארגון המנעולנים בישראל.

 

ארגון שפועל הן לטובת אנשי המקצוע והן לטובת הצרכן

ארגון המנעולנים בישראל סימן לעצמו מספר מטרות ובניהן – שמירה על כבודם של אנשי המקצוע, הכשרתם של אנשי מקצוע חדשים ברמה הגבוהה ביותר שיש ובמקביל, דאגה לאנשי מקצוע הגונים ואמינים, אלמנט קריטי כשמדובר במנעולן שמחזיק באופן קבוע בכלי העבודה שלו כלי פריצה. הדרכים בהן מוודא הארגון שחבריו יהיו אנשי מקצוע מיומנים הן על ידי חיובם בהסמכה מקצועית ומקיפה שרק אחריה ניתן לקבל תעודת מנעולן מוסמך. כמו כן, הארגון מחייב את כל החברים בו להחזיק "בתעודת יושר" בתוקף אותה הם מקבלים ממשטרת ישראל שמאשרת שלמנעולן אין כל רישום פלילי מכל סוג שהוא. לפיכך, כשאתם מחפשים מנעולן מורשה כדאי להתייעץ עם הצוות של ארגון המנעולנים בישראל.

ההמלצה הישנה והטובה מאדם קרוב

לצערנו מרבית בני האדם נוטים לשכוח דברים וישנם אנשים שיש להם ממש סינדרום מפתחות והם שוכחים אותם כמעט על בסיס קבוע. לנוכח תסמונת השכחה שלנו לרובנו הייתה התנסות עם אירוע שבו נדרשנו לפריצה של דלת רכב או בית כלומר, יש סיכוי טוב שאדם קרוב ואמין עלינו נעזר במנעולן בעבר. יתכן שהייתה לו חוויה טובה והוא ישמח להמליץ לכם על האיש. בסופו של דבר אין חכם כבעל ניסיון והמלצה טובה מאדם קרוב היא אולי הדרך הטובה ביותר לאתר מנעולן אמין ומקצועי. בנוסף, חפשו מנעולן 24 שעות כלומר, איש מקצוע שמספק שירות מסביב לשעון.

איך לבחור מנעולן מקצועי? היזהרו ממוקשים

ישנם מנעולנים שהם אנשי מקצוע מצוינים, מוסמכים ובעלי "תעודת יושר" שמחליטים בשלב מסוים להגדיל את העסק שלהם. הדרך מבחינתם לעשות זאת היא להתחבר למנעולנים צעירים שמחפשים עדין את דרכם אל הלקוחות. בעל העסק מציע להם לעבוד עבורו והוא מספק להם את הלקוחות, עבור המנעולנים הצעירים זו הצעה טובה ושיתוף הפעולה יוצא לדרך אולם, בעל העסק במטרה לקבל מחיר שירות טוב מעסיק מנעולנים שאינם מוסמכים ולא תמיד מחזיקים "בתעודת יושר". לכן, וודאו שהמנעולן שהגיע אליכם הוא גם זה שרשום על תעודת ההסכמה ו"בתעודת היושר".

איך לבחור מנעולן מקצועי ולוודא שעבר הסמכה
איך לבחור מנעולן מקצועי ולוודא שעבר הסמכה

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!