איך לבחור משרד עורך דין מקצועי – על מה חשוב לשים לב

בשלב כזה או אחר, רובכם תגיעו למצב שבו אתם צריכים להיעזר בעורך דין. בין אם מדובר על הליכים פליליים, רכישת דירה או נכס, ניסוח חוזים והסכמי עבודה ועוד – עורכי הדין הם אלו שיוכלו לתת לכם את המענה הטוב ביותר לעניין. היום נספר לכם איך לבחור משרד עורך דין מקצועי, כדי שתוכלו לדעת שאתם עולים בוודאות על דרך המלך.

 

לא כל משרד עורכי דין הוא משרד עורך דין מקצועי

אנשים רבים מתפתים לפנות לעורכי דין רק משום שהם מופיעים במעלה עמוד תוצאות החיפוש של גוגל, או רק על סמך ההיכרות השטחית שלהם איתם, אבל חשוב להבין שלא כל משרד עורכי דין הוא כמו משרדים אחרים.

משרד עורך דין מקצועי כמו סיוון כהן ושות' עו"ד, לדוגמה, הוא משרד שצריך לבחון אותו בכל מיני קריטריונים שונים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם אחד אחרי השני.

 

הקריטריון הראשון לבחירה – הניסיון של משרד עורך דין מקצועי

הניסיון של המשרד יכול להעיד רבות על המקצועיות שלו, ויש לכך כמה סיבות עיקריות:

  1. ניסיון עשיר יראה על התמדה בתחום, ועל התפתחות מקצועית לאורך השנים.
  2. ניסיון עשיר יעיד על מגוון רחב מאוד של לקוחות שנצברו עם השנים והזמן.

 

הקריטריון השני לבחירה – השירות שאתם מקבלים

ביניכם לבין משרד עורך דין מקצועי צריכה להיות כימיה ראשונית, שתורגש כבר מהשיחה או מהפגישה הראשונה. הכימיה הזו תבוא לידי ביטוי בזה שתרגישו שעורכי הדין "קולטים" אתכם, ומבינים בדיוק מה המקרה שהוביל אתכם אליהם.

הכימיה היא זו שתלווה אתכם לאורך כל ההליך המשפטי, קצר או ארוך ככל שיהיה, ולכן חשוב שהיא תהיה כימיה טובה ומתפתחת ליחסים אישיים ומקצועיים לא פחות ממצוינים.

הקריטריון השלישי לבחירת משרד עורך דין מקצועי – המלצות וחוות דעת

אין כמו לשמוע מאנשים אחרים איך היתה להם החוויה, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים, כמו בני משפחה וחברים, וגם במקביל לחפש המלצות ברחבי הרשת. ככל שתוכלו למצוא יותר המלצות חיוביות על משרד עורך דין מקצועי, כך תוכלו להבטיח שאתם עולים איתו על דרך המלך.

 

זמינות ונגישות – הקריטריון הרביעי שאסור לוותר עליו

משרד עורך דין מקצועי, מעבר להיותו מומלץ, בעל ניסיון וכזה שיוצר יחסים אישיים טובים, צריך להיות זמין ונגיש. אם אתם רוצים שילווה אתכם איש מקצוע, הוא חייב להיות זמין עבורכם לכל שאלה, התייעצות או התלבטות.

ככל שמשרד עורך דין מקצועי אכן יציע לכם נגישות וזמינות מהסוג הזה, תוכלו להיות בטוחים שאתם עטופים ב-100% על ידו.

 

לסיכום, בחרו נכון ולא תתחרטו

לקראת כל הליך משפטי באשר הוא, מומלץ לא לדלג על אף אחד מהקריטריונים האלו, ולבדוק אותם בצורה מפורטת ככל הניתן. רק באופן הזה תוכלו לבחור נכון ולהנות מהתוצאות.

איך לבחור משרד עורך דין מקצועי – על מה חשוב לשים לב
איך לבחור משרד עורך דין מקצועי – על מה חשוב לשים לב

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!