איך תדעו מתי להזמין עו"ד פלילי לתיק שלכם?

למרות שלפעמים יש אישום פלילי כנגדכם שממש יפתיע אתכם, ברוב המקרים יהיה באפשרותכם ממש להיווכח כיצד הוא מגיע לכיוון שלכם. עם רגע שאתם מתבשרים כי ביצעתם עבירה פלילית, לא תמיד מבינים מתי בדיוק ליצור קשר עם עורך דין פלילי. אך יצירת קשר עמו תעשה נפלאות בהשפעה על הזכויות שלכם, כמו גם בהנאה מהחירות שלכם.

כשאתם מהווים מטרה ברורה לפני חקירה פלילית, יתכן שתרגישו אתם בודדים במערכה כנגד חוקרי המשטרה, מדינת ישראל והצד התובע. בעת שכל הללו ממטירים עליכם שאלות, מבצעים צווי חיפוש בכל מה שקשור אליכם, כדאי שתדעו את זכויותיכם, וזה בדיוק הזמן להתכתב נכונה עם השאלה – איך תדעו מתי להזמין עו"ד פלילי לתיק שלכם?

 

במה יתמוך בכם עורך דין פלילי מומלץ?

הרבה בני אדם, שואלים בינם לבין עצמם, במה יתמוך בהם שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ? ולטובת אלו נקדים להסביר –

  • הנכם עשויים לסמוך על עורך דין פלילי שיגן עליכם, הוא מחויב מבחינה מוסרית להיות נאמן רק לכם ולהגן עליכם בחירוף נפש, בלי קשר למידת האשמה שלכם.
  • עורך הדין הפלילי יספק לכם תמיכה רגשית וטכנית, בין אם זה קשור לתיק שלכם, ובין אם זה קשור להיבטים שלא תוכלו לשתף עם הקרובים לכם, ולכן משמעותי לבחור עורך דין שסומכים עליו, ובעל רקורד מוכח של הצלחה בתחום זה.
  • לעורך דין פלילי לרוב ניצב מאחוריו צוות שלם, מה שישחרר אתכם לחזור לחיי היום יום שלכם מאוד מהר.
  • ואולי זה יישמע לכם תמוה, אבל הוא גם יכול לחסוך לכם בהוצאות כספיות, בעוד אפשר לנהל משא ומתן על שכר הטרחה שלו, הפסקת העבודה, הקנסות וכל הוצאה כספית אחרת.

 

כיצד יודעים מתי להזמין עו"ד פלילי לתיק שלכם?

הרבה מהחקירות המשטרתיות מסתיימות באישום פלילי כזה או אחר. במידה ונציג ממשטרת ישראל יוצר ממכם קשר ומבקש ממכם להגיע לחקירה ראשונית, תראו זאת כנורה אדומה לגייס לצדכם מיד את שירותיו הנאמנים של עורך דין פלילי. באמצעות הליווי והתמיכה הראשוניים שלו, נראה שיהיה באפשרותכם להימנע מחוסר הנוחות של מעצר, או של פגיעה בכבוד ובשם שלכם.

 

האם כדאי להזמין עו"ד פלילי בשלב הראשוני של תשאול משטרתי?

כבר במפגש הראשוני עם החוקרים במשטרה, הם בוודאי יגידו לכם שכדאי לכם לשפוך הכול בפניהם. הם ישכנעו אתכם להשיב על מספר שאלות, כדי לנקות את המצפון שלכם, מה שלא נאמר הוא שכל מה שתגידו במפגש הזה יכול לשמש כנגדכם בהמשך הדרך. לא תמיד יגידו לכם שעומדת בפניכם זכות השתיקה, מה שעורך דין פלילי יגיד לכם כבר למן ההתחלה.

לכן, באם תוזמנו לחקירה במשרדי המשטרה, תדאגו להיות מלווים רק על ידי עורך דין פלילי. הוא ישמש כמגן אנושי בינכם לבין החוקרים במשטרה. ולפעמים, שמענה על תשובות בחקירה עשוי להסתמן כפתרון מוצלח, עורך הדין הפלילי מספיק מיומן כדי "לקרוא בין שורות" החקירה במשטרה. הוא עשוי לסייע לכם מתוך התובנות מתי להשיב ומתי לשמור על זכות השתיקה שלכם.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!