אימות חתימה למסמכי תאגיד

מסמכי תאגיד הם מסמכים בעלי חשיבות אדירה, מאחר והם נוגעים ליכולת ההשתכרות של עשרות עד אלפי אנשים. מסמכי התאגיד כוללים בין השאר הסכמים עם ספקים ולקוחות, כמו גם הסכמים פנימיים של ההתנהלות המשותפת של העובדים. מסמכי התאגיד חייבים לעמוד בסטנדרטים המשפטיים המחמירים ביותר, ויש לבצע להם אימות חתימה למסמכי תאגיד על ידי נוטריון מורשה ומוביל בתחומו.

 

מה האתגר הייחודי של אימות חתימה למסמכי תאגיד?

מסמכי תאגיד הם מסמכים אשר מאפשרים לתאגיד להמשיך בעבודתו התקינה. המסמכים הם למעשה ליבת התאגיד, והם כוללים בין השאר מסמכים הנוגעים להסכמות בין השותפים השונים, ליעדים בהמשך הדרך, וכמובן גם לפירוט היחסים עם עובדי התאגיד ושותפיו. עבור נוטריון, מסמכי תאגיד מהווים אתגר ייחודי, בעיקר בכל הנוגע לאימות החתימה עליהם. המסמכים של התאגיד הם תמיד שונים ומיוחדים, ואינם דומים למסמכים רשמיים אחרים שרלוונטיים לתאגידים אחרים. המסמכים כוללים לרוב התייחסות לפעילות השוטפת של התאגיד, ולחלוקת המשימות והסמכויות בין המנהלים והעובדים. אימות החתימה למסמכי התאגיד, חייב להתבצע בנוכחות כלל הגורמים הרלוונטיים, או לפחות ביידוע שלהם. על הנוטריון לוודא שכל האנשים אשר המסמך נוגע אליהם, מודעים היטב לחתימה בשמם, ולכלל הסעיפים השונים המרכיבים את המסמך המחייב. נוטריון ביבנה מוסמך על ידי משרד המשפטים יוכל לספק את השירות הטוב ביותר בתחום זה בעיר וסביבתה, בגלל ההיכרות האישית שלו עם האזור.

 

האם יש להחתים על המסמכים גם לקוחות וספקים?

המסמכים הרשמיים של התאגידים נוגעים פעמים רבות ליחסי הכוחות בתוך התאגיד ולמטרותיו בעתיד. פעמים רבות, יש שאיפה של בעלי המניות והמנהלים השונים לשלב בהסכמים שנחתמו בנוכחות נוטריון גם ספקים ולקוחות, ולמעשה לדאוג לכך שלא יפרו שום הסכם רלוונטי. החתימה של שותפים עסקיים בכלל על מסמכים רשמיים של התאגיד בנוכחות נוטריון, תלויה במידה רבה ברצונם הטוב, ובהסכמתם להתחייב למסמך רשמי. לא ניתן לכפות על לקוחות וספקים חתימה על הסכמים בנוכחות נוטריון, אך ניתן לעודד אותם לעשות זאת, בעיקר כאשר מדובר על הסכמות בסדר גודל קטן יחסית. גם מסמכים הנוגעים להסכמים טקטיים לזמן קצר יקבלו תוקף חוקי רב יותר בנוכחות נוטריון, וכדאי לעודד שותפים לעשות זאת בשביל להגדיל את הסיכוי למימוש מלא של ההסכם.

איך לבחור נוטריון שיעמוד לצידכם?

כאשר בוחרים נוטריון לאימות חתימה על מסמכי תאגיד, חשוב מאוד לבחור בבעל מקצוע שיהיה מחויב אליכם ואל התאגיד כולו. הכניסה אל תוך עולם דיני התאגידים, וההיכרות עם הדינים הרלוונטיים לתאגיד הספציפי שלכם, דורשים השקעת זמן ממושך ודבקות במטרה. עליכם לשאוף לבחור נוטריון שיעבוד עמכם שנים רבות, ויעניק לכם תשומת לב של לקוח מוביל. נוטריון יעיל יהפוך תוך זמן קצר להיות חלק של ממש בעבודת התאגיד, כסמכות מקצועית וחוקתית שאין שנייה לה, וכך יסייע למנוע מאבקים משפטיים מיותרים ויקרים.

אימות חתימה למסמכי תאגיד
אימות חתימה למסמכי תאגיד

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!