אשתי כל הזמן מאיימת שהיא רוצה להתגרש – מה עושים?

זוגיות היא דבר נפלא ובעל ערך אדיר לכל אדם. ברגע שאנו בזוגיות אנו הרבה יותר מאושרים וזה עובדה שאין עליה עוררין.  העניין הוא שככל שעובר הזמן כך מתגלים עוד ועוד חילוקי דעות בין הזוגות. לחילוקי הדעות יכולות להיות סיבות רבות כמו מצב כספי, בגידות, כעסים ועוד. פעמים רבות אפשר לפתור את הריבים הללו בצורה פשוטה אך יש זוגות אשר מגיעים אל גירושים בעקבות המצב הזה וזה כבר דבר לא נעים בכלל. אם אשתך מאיימת בגירושין אתה חייב לחשוב האם זה מה שאתה רוצה או שמא רק היא רוצה בכך. אם האישה רוצה להתגרש או מאיימת ואתה לא רוצה אזי כדאי לך לנסות ולהגיע איתה לעמק השווה. אם אתה גם כן רוצה להתגרש אז אתה צריך לבחור במסלול של גירושין ולהתמיד במסלול זה בכדי לקבל את הזכויות שלך.

 

חושב שאתה הולך להתגרש – פנה אל עורך דין

בין אם אתה רוצה להתגרש ובין אם לא הדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות בעת איום גירושים מצד בת הזוג שלך זה לפנות אל עורך דין. עורך דין יסביר לך את מצבך ויפרט מה אתה צריך לעשות הן בכדי למנוע גירושין והן בכדי לזרז את הליך הגירושין. כך אתם יכולים להבין שלא משנה אם אתם רוצים להתגרש או לא לפנות אל עורך דין זה תמיד צעד חכם מאוד. הפניה אל עורך דין תסייע לכם רבות ותבטיח כי אתם תקבלו את המגיע לכם בעת הגירושין וזה דבר בעל משמעות אדירה אשר אי אפשר להתעלם ממנו.

מה חשוב בעת הליך גירושין?

אז על מה אנו צריכים להסתכל בעת הליך גירושין? כיצד נבטיח כי נקבל את המגיע לנו? אם כן אם אתם זוג שיש לו ילדים אזי אתם צריכים להבין כי הילדים זה הדבר החשוב ביותר בכל הליך גירושין. זה אומר שמצד אחד אתם צריכים לנסות לפתור את ההליך ללא ריבים ומנגד אתם צריכים לעמוד על הזכויות שלכם בכדי שהילד יהיה כמה שיותר אתכם. כאן כמובן שעורך דין יכול לסייע מאוד והוא יבטיח כי הזכויות שלכם ההוריות בנוגע לילד יקוימו. לכן עליכם להבין כי הליך גירושין הוא דבר סופר חשוב בהקשר של הילדים וזה משהו שאסור לזלזל בו. אם אתם רוצים ללמוד על כך עוד היכנסו לאתר – https://www.todivorce.co.il וקראו שם כל מה שצריך על הליך גירושין.

 

מה עוד חשוב בגירושין ?

לצד הילדים יש דברים נוספים החשובים בעת הליך גירושים ובראש ובראשונה חלוקת הרכוש. לכאורה חלוקת הרכוש צריכה להיות חצי חצי אך יש הרבה יוצאים מן הכלל לכלל זה וגם כאן עורך דין יכול לסייע לכם רבות לקבל כמה שיותר רכוש.

אשתי כל הזמן מאיימת שהיא רוצה להתגרש - מה עושים?
אשתי כל הזמן מאיימת שהיא רוצה להתגרש – מה עושים?

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!