גביית חובות בצבא – האם לצבא יש יכולת לעזור

תופעה ההולכת וצוברת תאוצה היא תופעת סרבני תשלום. אנשים רבים, מקבלים שירותים או סחורה, אך אינם משלמים עבורם. אם אתם בצבא ונתקלתם בתופעה, המאמר הבא הוא בשבילכם. גביית חובות בצבא – האם לצבא יש יכולת לעזור? קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

לא מעט אנשים מוצאים עצמם רודפים אחר אנשים אשר חייבים להם כספים ואינם משלמים. תהליך גביית החוב אורך זמן רב, בשל כך, אנשים רבים מעדיפים לשכור את שירותיו של עורך דין גבייה. אם אתם בצבא, לרוב לצבא אין יכולת לעזור באופן מלא, ולכן עורך דין גביית חובות היא האפשרות המתאימה עבורכם.

 

עורך דין לגביית חובות – מה הוא עושה

כאשר נקלעתם למצב בו אדם חייב לכם כספים ונמנע מלשלם אותם, עורך דין גביית חובות הוא הכתובת עבורכם. עורך דין גביית חובות מלווה אתכם בכל התהליך, מעניק סיוע משפטי ונוקט הליכים, עד להשבת החוק בדרך המהירה ביותר. עורך דין לגביית חובות יאתר את האדם החייב בין אם שאינו שילם ובין אם השיקים באמצעותם שילם חזרו, ויפתח בהליכים עד להשבת החוב. במידה והחייב נפטר, גם כאן על אף מורכבות הדבר, עורך דין גביית חובות יוכל לסייע להשיב את החוב.

 

הליך גביית החובות על ידי עורך דין גבייה

עורך דין גביית חובות מתחיל תהליך הכולל שלושה שלבים, אשר מטרתם קבלת הכספים מהאדם החייב. בשלב הראשון, עורך הדין שולח מכתב התראה, אשר מציין כי הטיפול בחוב נעשה כעת על ידי העורך דין. כמו כן, במכתב ההתראה יצוין כי על החייב לשלם את חובו, וכי אם לא יעשה זאת, ינקטו נגדו הליכים משפטיים.

בשלב השני, באם החייב אינו משיב ואינו מסדיר את החוב, תוגש תובענה לבית משפט. בשלב זה, באם החייב נענה בהתגוננות, פונים לבירור משפטי בבית המשפט. באם לא, עורך הדין לגביית חובות מגיש בקשה לבית המשפט לקבלת פסק דין. בשלב השלישי והאחרון, נפתח תיק בהוצאה לפועל, זאת לשם גיבוי פסק הדין הניתן על ידי בית המשפט. פתיחת התיק מפעילה מספר הליכים מגבילים נגד החייב ורכושו, ביניהם צו עיכוב יציאה מהארץ, צו מאסר, הגבלות ועיקולים בבנק ועוד.

 

על רגל אחת – גביית חובות בצבא – האם לצבא יש יכולת לעזור

לא מעט אנשים, נמנעים מלשלם כספים עבור שירותים או סחורה שקיבלו, ומקשים על חייהם של אנשים רבים. אם אתם בצבא וצריכים סיוע בגביית חוב, לרוב לצבא יכולת לסייע אך לא באופן מלא, ובשל כך מומלץ לפנות לעורך דין לגביית חובות. העורך דין יסייע לאתר את האדם החייב, ישלח מכתב התראה, יגיש תובענה לבית המשפט ויבקש פסק דין, ולבסוף יפתח תיק בהוצאה לפועל אשר מגבילה רבות את החייב, עד להסדרת החוב באופן מלא.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!