תאונת דרכים אזרחית בזמן השירות הצבאי – את מי ניתן לתבוע?

אין ספק כי אחת הסיבות שישראל כה חזקה היא בגלל צה"ל.

צבא ההגנה של ישראל הוא אי של מצוינות והוא מגן על הגבולות למעלה משבעים שנה בהצלחה עצומה.

אם תשאלו את הישראלים הם יגידו לכם כי צה"ל הוא אחד המוסדות היחידים שעדיין אפשר לסמוך עליהם וזה תעודת הוקרה למטה הכללי של צה"ל.

עם זאת אי אפשר להתעלם מכך כי בהתנהלות מול החייל הבודד הצבא הוא פעמים רבות אטום ולא חכם.

זה המקרה כאשר אנו מדברים על תאונת דרכים אזרחית בזמן השירות הצבאי.

אם תאונה כזאת קרתה לכם אתם צריכים לדעת כי יש לכם את האופציה לפנות אל חברת הביטוח שלכם או אל הצבא.

יהיו פעמים שבהם יהיה עדיף לפנות אל הצבא ויהיו פעמים שבהם יהיה עדיף לפנות אל חברת הביטוח ולכן כדאי לפנות אל עורך דין שינחה אתכם מה לעשות.

 

מדוע לא כדאי להתנהל לבד מול הרשויות?

אם אתם מחפשים אחר מידע נוסף על תאונה אזרחית בשירות הצבאי אתם יכולים להיכנס ולחפש אחר מידע נוסף על תביעה לאחר תאונת דרכים באתר של עו"ד אושיק אליהו. בכל מקרה מה שבטוח הוא שבשום פנים ואופן לא כדאי להתנהל לבד מול רשויות הצבא או הביטוח וזאת בגלל עודף הבירוקרטיה והעובדה שגם חברת הביטוח וגם צה"ל מערימים קשיים עצומים בפני מה שמעז לתבוע אותם ורק עורך דין יכול להתמודד מול הרשויות הללו בעקבות תאונה אזרחית בשירות הצבאי.

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בעקבות תאונה אזרחית בשירות הצבאי?

עליכם לדעת כי לכל עו"ד במדינה כיום יש התמחות. יש עו"ד המתמחה בדיני משפחה, עורך דין אחר מתמחה בכלל בדין אזרחי ואילו שלישי יודע הכל על שוק ההון. כאשר אתם פונים אל עורך דין בגין תאונה אזרחית בשירות הצבאי אתם צריכים לפנות אל עורך דין המתמחה הן בדיני צבא והן בדיני תעבורה. רק השילוב הזה של התמחויות יבטיח כי העורך ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר שיש וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. מידע נוסף על תביעה לאחר תאונת דרכים באתר של עו"ד אושיק אליהו עליו נספר לכם עוד בפסקה הבאה ואשר הינו העורך דין הטוב בארץ בנושאים אלו.

 

מדוע כל כך כדאי לפנות אל עו"ד אושיק אליהו?

אם כן מדוע כל כך כדאי לחפש מידע נוסף על תביעה לאחר תאונת דרכים באתר של עו"ד אושיק אליהו? אם כן לדעת רבים כיום עו"ד אליהו הוא הטוב בשוק בתחומים של דיני צבא ותעבורה. הידע העצום והמקצועיות הבלתי מתפשרת מבטיחים כי עו"ד אליהו ילחם על התיק שלכם כאילו חייו היו תלויים בכך והוא יעשה הכול בכדי שתזכו בתיק ועל כן כל כך כדאי לפנות דווקא אל עורך דין אליהו.

תאונת דרכים אזרחית בזמן השירות הצבאי – את מי ניתן לתבוע?
תאונת דרכים אזרחית בזמן השירות הצבאי – את מי ניתן לתבוע?

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!