האם המקרה שלכם מצריך טיפול של עורך דין?

אחת הדרכים לדעת האם המקרה שלכם דורש טיפול של עורך דין היא באמצעות הגעה לפגישת ייעוץ.

לאחר קביעת הפגישה, יגיע הלקוח הפוטנציאלי אל עורך הדין ויגולל בפניו את סיפורו, כאשר בהתאם לסיפור יקבל מענה המותאם לצרכיו.

בפגישה ייעץ לו עורך הדין ייעוץ קונקרטי, יתכן ויתברר כי הייעוץ הנקודתי מספיק ואין צורך בהמשך טיפול, ויתכן כי יכנסו הלקוח ועורך הדין לדרך ארוכה ביחד.

בין כך ובין כך יצא הלקוח בתחושת וודאות בנוגע למצבו ולהמשך ההליך.

לכן, במידה והגעתם למצב בו אתם מתלבטים, מומלץ לקבוע פגישה עם עורך דין שיעזור לכם לעשות סדר במצב.

 

תיאום ציפיות

לקוחות שונים פונים אל עורך הדין מסיבות שונות. יש לקוחות המעוניינים בפגישה חד פעמית לקבלת ייעוץ משפטי, יש הרוצים להתייעץ האם הבעיה שהגיע לפתחם דורשת מעורבות של עורך דין, יש המעוניינים בקבלת הנחיות קונקרטיות ועוד. חשוב לדעת כי פגישת ייעוץ לא מהווה תחליף לייצוג משפטי. עורך דין מקצועי כדוגמת עו"ד כפיר דיין דובב יוכל להסביר לכם בפגישת הייעוץ את היתרונות והחסרונות במצבכם, להעריך את הסיכונים ולהציע פתרונות אפשריים. אולם, עורך דין מקצועי לא יתחייב לתוצאה מסוימת. חשוב להבין את ההבדל בין פגישת ייעוץ לשכירת שירותי עורך הדין. פגישת הייעוץ לא אומרת כי בהכרח הלקוח מבקש לשכור את שירותיו של עורך הדין, אלא כי הוא מעוניין בהכוונה וקבלת עצות אשר לאחריה ייתכן וימשיך לדרך עצמאית בהתמודדות עם הסוגיה. דוגמאות לכך יכולות להיות במקרים של התמודדות מול הליכים בירוקרטיים שונים, בהם הלקוח יצטרך הכוונה ראשונית כדי להבין אלו טפסים עליו למלא, איך המערכת עובדת וקבלת טיפים שונים. במקרים כאלו, עורך הדין יספק את ההכוונה והלקוח ימשיך לדרכו. במקרים אחרים, מורכים יותר, הכוללים אירועים שונים ונסיבות מורכבות, עורך הדין ייעץ רק בשלב מאוחר יותר לאחר למידת התיק.

האם המקרה שלכם מצריך טיפול של עורך דין? מתי מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ?

ישנם אין ספור אפשרויות שונות בהם אדם ימצא את עצמו מתלבט האם עליו להיעזר בעורך דין. לפיכך, אין אפשרות לומר בצורה מדויקת באלו מקרים עליו לפנות לעורך דין ובאלו לא. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם למקרה העומד בפניכם. טרם לפגישת הייעוץ מומלץ להגיע עם כלל המסמכים הרלוונטיים למקרה על מנת שעורך הדין יוכל לבצע מחקר משפטי מעמיק על הסוגיה. בסיום הפגישה תוכלו להבין מה עליכם לעשות בהמשך, האם תצטרכו להמשיך את הטיפול מול עורך הדין, או שהעצות שתקבלו יספיקו על מנת להתמודד עם המקרה העומד בפניכם.

לסיכום, במידה ואתם מתלבטים האם המקרה שלכם דורש את עצת עורך הדין, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ אשר בסופה תוכלו לחשב את דרכיכם ולהחליט האם נדרש לשכור את שירותי עורך הדין או להמשיך בהליך לבד.

האם המקרה שלכם מצריך טיפול של עורך דין
האם המקרה שלכם מצריך טיפול של עורך דין

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!