האם מותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות לפי התו ללא תו ירוק

כידוע, שנת 2020 שינתה את חיינו מקצה אחד לשני. מי היה מאמין שנצטרך לעקוב אחר החדשות בכל ערב כדי לשמוע מהן ההנחיות העדכניות בכל הנוגע למפגשים פרונטליים של סדנאות? ובכל זאת, זה המצב שבו אנו חיים כעת ונותר לנו רק להתעדכן באופן קבוע אודות השינויים. כדי שתוכלו להיות מעודכנים בנושא, יצאנו לבדוק האם מותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות ללא תו ירוק וחזרנו עם כל התשובות בנושא.

 

רקע אודות התו הירוק

התו הירוק מאפשר לקיים מפגשים שונים בין אנשים בתקופת הקורונה. כחלק מהמעקב, על הנוכחים במקום להראות את התו שמוכיח שהם קיבלו את החיסונים הדרושים נגד נגיף הקורונה. אלו שלא עברו את החיסונים יכולים לקחת חלק בפעילויות, מפגשים וסדנאות של התו הירוק, כל עוד הם מציגים תוצאת בדיקה שלילית (לקורונה כמובן) שנערכה ביממה האחרונה. התו הירוק עובר שינויים מיום ליום, כך שחשוב לציין שהנכתב בשורות הבאות מתאים לרגע כתיבת מילים אלו.

 

איך בדקנו אם מותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות ללא תו ירוק?

כדי לבדוק אם מותר לנהל מפגשים שכאלו, יצאנו לשאול את אלו שלוקחים במפגשים והסדנאות הללו חלק. כן, שמעתם נכון. במדריך הנוכחי בחרנו שלא לגשת לפאנל המומחים שלנו (באופן חריג). תוהים מדוע? פשוט כי היה לנו חשוב לשמוע את התשובה מתוך השטח. כדי לבדוק אם מותר לנהל מפגשים כאלו, הגענו אל המסגרות הבאות:

  • מתנ"סים
  • רשת חוגים לילדים
  • קורסים מטעם מכללות ואוניברסיטאות
  • תנועות נוער ועוד

אפילו נכחנו בכמה סדנאות לילדים ונוער ושמענו מקרוב לגבי ניהול המפגשים הללו. רוצים לדעת אם הם מותרים או לא? קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

נו, אז מותר או אסור לנהל מפגשים פיזיים ללא תו ירוק?

כפי שאתם כבר יודעים, נכחנו במפגשים שונים של בני נוער וילדים. כשהגענו למקום שאלנו אותם אם  יש להם תו ירוק. לא רצינו להיכנס לשאלה המעמיקה, שכן, הילדים והנוער של היום גם כך עמוסים ביותר מידי מידע. נכחנו בסדנאות שונות שנוגעות לנושאים שונים, כגון פיתוח מנהיגות צעירה, אמנות, ספורט ועוד. חלק מהסדנאות היו במקומות פתוחים וחלק במקומות סגורים. מהבירור שערכנו, התברר לנו שמותר לקיים מפגשים פיזיים וסדנאות ללא התו הירוק.

 

למה לא צריך את התו הירוק?

מתברר שמאז הופעתו של האומיקרון, מקבלי ההחלטות הגיעו למסקנה שאין צורך יותר בתו הירוק בכל הנוגע לקיום של מפגשים פיזיים וסדנאות. התו הירוק עדיין נשאר, אך הוא בא לידי ביטוי בעיקר בחתונות או אירועים גדולים מאוד. כך שאפשר בעצם לומר שניתן להשאיר מעכשיו ואילך את התו הירוק בבית.

 

לסיום

כעת אנחנו ואתם יודעים שמותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות ללא התו הירוק. מודים לכם שלקחתם חלק במדריך שלנו ומאחלים לכם רק בריאות.

האם מותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות לפי התו ללא תו ירוק
האם מותר לנהל מפגשים פיזיים וסדנאות לפי התו ללא תו ירוק

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!