הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני הזמנת שירות של חוקר פרטי

בשנים האחרונות עולה הדרישה לשירות של חוקר פרטי. בין אם מדובר בבדיקות על התנהלות אישית פסולה או בדיקות רקע לפני קבלה לעבודה, אם אתם צריכים חוקר פרטי כנראה שלשירות שלו יכולה להיות השפעה מכרעת עבורכם.

בדיוק בגלל זה ישנם כמה דברים שאתם חייבים להקפיד עליהם כאשר אתם מזמינים חוקר פרטי.

 

מהו חוקר פרטי ומהם הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני הזמנת שירות של חוקר פרטי?

חוקר פרטי נועד לאפשר לנו לחקור אירוע או התנהלות מסוימת שבה המשטרה לא מעורבת. חוקר פרטי הוא בעל מקצוע שנותן לנו שירות, והשירות הוא לגלות את האמת במקום שבו אנחנו מתקשים לחשוף אותה. תפקידו של החוקר הוא חשוב מאוד שכן לאמת הזו עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת עלינו.  כאשר אנו בוחרים חוקר פרטי, יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת:

 

  • בחרו חוקר שאתם מרגישים בנוח אתו:

כפי שהבנתם, החוקר הפרטי הולך להיות בעל מקצוע שנותן לכם שירות בתקופה הקרובה. השירות של החוקר הפרטי יסתיים כאשר האמת תתגלה לפניכם באופן שאינו משתמע לשתי פנים, אבל עד אז, החוקר הולך ללוות אתכם כל הזמן. כל סימן מחשיד אתם תעבירו אליו וכמובן שגם הוא יעדכן אתכם בכל התפתחות חשובה.

בדיוק בגלל זה חשוב מאוד לבחור בחוקר שאתם מרגישים בנוח אתו. חוקר שאתם לא מרגישים צורך להסתיר בפניו שום דבר, ושאתם מרגישים, שהוא נמצא אתכם באמת האחוזים. 

 

  • החוקר שלכם צריך להיות איש המקצוע הטוב ביותר:

בדיוק כמו שכל בעל מקצוע שאתם מזמינים את שירותיו צריך להיות הטוב ביותר, כאשר מדובר על חוקר הדבר הזה נכון שבעתיים לאור ההשלכות הגורליות שיכולות להיות לממצאים של החוקר, בחרו חוקר שאתם יודעים שהוא קודם כל איש מקצוע מהשורה הראשונה.

החוקר צריך להבין מלבד בעבודתו המקצועית, גם בתחומים נוספים שלעבודה שלו יכולה להיות השלכות עליהם. החוקר צריך להיות כזה שבכל מצב יוכל לתת את המענה הטוב ביותר.

 

  • בחרו חוקר שמתאים למשימה הספציפית שלכם:

החוקר שלכם לא רק צריך להיות איש מקצוע, אלא הוא צריך להיות איש מקצוע שמתאים למשימה שלכם. בחרו את החוקר שאתם מבינים שעבור הצורך שלכם ייתן את המענה הטוב ביותר, ולא זה שמומחה בכל התחומים.

 

 

  • אל תחכו הרבה זמן לפני שאתם בוחרים חוקר:

לעיתים, גם אחרי שאתם מבינים שאתם צריכים לשכור חוקר פרטי, משום מה אתם מחכים עם ההחלטה הזו בתקווה שהצורך בה ייעלם. ההמתנה הזו היא טעות גדולה מבחינתכם. ככל שתקדימו לדבר עם החוקר המלאכה המורכבת של איסוף הראיות תוכל להתבצע בצורה טובה יותר. אם אתם זקוקים לחוקר, אל תחכו. צרו קשר עם החוקר, ויפה שעה אחת קודם.

 

לסיכום:

בחירה של חוקר פרטי היא כמו בחירה של בעל מקצוע. בחרו את החוקר שאתם מרגישים אתו בנוח ושהוא בעל המקצוע המתאים ביותר עבורכם.

 

הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני הזמנת שירות של חוקר פרטי
הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני הזמנת שירות של חוקר פרטי

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!