ויזה לסרי לנקה – כל מה שרצית לדעת

סרי לנקה הוא אחד האיים היפים ביותר בעולם, השוכן בלב האוקיינוס ההודי.

באי ישנן אינספור אטרקציות מהנות לכל המשפחה שקשה לא להתפתות.

האי מאכלס בתוכו מספר אזרחים כפול מישראל, והוא אתר תיירותי מאוד גדול.

מגיעים אליו מכל העולם ומתרשמים מיופיו המרהיב.

הויזה לסרי לנקה ברת השגה, וכיום עם העידן הטכנולוגי, הכל נגיש וזמין גם דרך הסמרטפון והמחשב, כלל לא צריך לצאת מהבית בשביל להשיג את הויזה הנחשקת.

 

למה דרושה ויזה לסרי לנקה?

ובכן, מכיוון שאין אנו אזרחי האי בצורה הפורמלית והרשמית, אלא מבקרים בו, אנו חייבים שתהיה לנו את הויזה. הויזה היא המסמך הרשמי שמכיר בהיותנו תיירים באי. כדי להשיג את הויזה המדוברת, עלינו להחזיק בידנו דרכון המתוקף לפחות חצי שנה קדימה, וגם כרטיס נסיעה חזור לארץ המוצא שלנו – כדי להבטיח שיש לנו ארץ

לחזור אליה במידת הצורך. מומלץ גם להגיע עם סכום כסף מספיק, שיוכל לעזור במידת הצורך במקרים בלתי מתכוננים.

 

דרכי קבלת הויזה

כל זה מתבצע גם בפשטות יתרה, עלינו למלא פרטים אישיים בטופס – כמו ת״ז, תאריך הנחיתה בסרי לנקה, הסיבה לכך, ועוד פרטים אישיים אחרים. לאחר מילוי הטופס המדובר, עליכם לשלם את האשרה שמחירה כ- 36$ לאדם. אשרה זו, מציעה לכם כניסה לאי במשך כחודש ימים, ותוכלו להיכנס פעמיים במהלך החודש המדובר. מרגע שליחת הבקשה, משרד ההגירה יחזיר לכם תשובה שהיא התקבלה וכעת ניתן לחכות עד לאישורו הרשמי. בהינתן האישור, הוא יישלח במייל כקובץ אלקטרוני, ועם זה תוכלו להגיע לשדה התעופה, כמובן מומלץ להדפיס.

בקשה להארכת הויזה לסרי לנקה

אם ברצונכם להמשיך את שהותכם באי, ניתן להגיש בקשה להארכת הויזה שלכם בתנאי שאתם עדיין בטווח החודש של אישור האגרה שלכם. בדרך כלל, משרד ההגירה בקולומבו יאריך את תוקפה של הויזה שלכם לחודש- חודשיים בהתאם להחלטותיו, ולפי הסימון שתבחרו לסמן בטופס הבקשה. (חודש, חודשיים או 90 ימים)

 

אם תבקשו מפורשות הארכה נוספת, רק אז הדברים יישקלו בצורה ממוקדת יותר ורלוונטית עבורכם. בכדי לקבל את כל הפרטים המלאים על הויזה, ניתן להיכנס לאתר www.evisa.co.il ולקבל את המידע הנדרש לכם. ילדים מתחת לגיל 12 אינם נדרשים כלל בויזה, כך שזהו יעד שמתאים מאוד גם למשפחות צעירות עם ילדים קטנים. מעולם לא היה פשוט יותר להשיג את הויזה לסרי לנקה בזכות העידן החדשני והדיגיטלי.

 

עם הויזה לסרי לנקה, לא תתגעגעו הביתה

העולם מציע אינספור חידושים מדי שנה, אנו חלק מעידן טכנולוגי שבמהרה הופך להיות חבר שלנו, לכן המלצתי היא להיעזר בו ככל האפשר וכשזה ניתן – לנצל אותו בצורה המירבית והטובה ביותר. לפני מספר שנים בודדות הנפקת האישורים הרלוונטיים לא הייתה קלה, וכעת ניתן לקבלה ללא מאמץ כלל. שתהיה לכם טיסה נעימה.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!