כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים

עם כל הצער שבדבר, תאונות דרכים הינן דבר שבשגרה בארצנו, וסביר להניח שרוב האנשים יהיו מעורבים בתאונת דרכים כזו או אחרת.

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, קלה כקשה, אתם זכאים לפיצויים כספיים בגין הנזקים שנגרמו לכם עקב התאונה.

בכדי שתוכלו לקבל את מירב הפיצויים שמגיעים לכם, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מנוסה בתחום תאונות הדרכים.

במדריך הזה, סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתבחרו עורך דין תאונות דרכים.

 

מדוע חשוב להעזר בעורך דין מומחה במקרה של תאונת דרכים?

כשאדם מסוים מעורב בתאונת דרכים, הדבר השני בדחיפותו מעבר לקבלת טיפול רפואי הוא להעזר בעורך דין מנוסה בתאונות דרכים. במרבית המקרים, אנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים נמצאים במצב של הלם ואינם מסוגלים לחשוב בבהירות. כתוצאה מכך, אנשים רבים המעורבים בתאונת דרכים כלשהי נוטים לשכוח או להשמיט פרטים חשובים אותם הם נדרשים למסור לצוות הרפואי המטפל בהם או לצוות המשטרתי החוקר את האירוע, ובעקבות זה מנמיכים את סכום הפיצויים אליהם יהיו זכאים.

אנו במשרד עו"ד רונן ברק ושות', ממליצים להעזר בעורך דין מנוסה סמוך לרגע התאונה ככל הניתן, כך שזכויותכם וסכום הפיצויים המגיעים לכם לא יפגעו. כמו כן, במקרה של תאונת דרכים, תביעת הפיצויים נעשית אל מול חברות הביטוח, שלהן בדרך כלל צוות משפטי מנוסה, כך שהצטיידות בעורך דין מנוסה מהצד שלכם תמנע מצב בו הנתבעים נמצאים ביתרון בעת המשפט.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים עורך דין לתאונות דרכים?

לפני שתבחרו עורך דין לטיפול בתאונת הדרכים בה הייתם מעורבים, ישנם כמה דברים חשובים שתצטרכו לדעת בכדי שתוכלו לבחור את העורך דין המנוסה והטוב ביותר:

  1. תחום התמחות: חשוב לוודא שעורך הדין אותו אתם בוחרים אכן מומחה בתחום תאונות הדרכים ודיני נזיקין. ישנם עורכי דין המתעסקים במגוון רחב של תחומים, אך בכדי שתוכלו לבחור את עורך הדין המנוסה ביותר עבור המקרה שלכם, מומלץ לבחור עורך דין עם ניסיון בתביעות נזיקין ותאונות דרכים, וכן עם ניסיון בעבודה מול חברות ביטוח וביטוח לאומי.
  2. ניסיון וותק: ממש כמו בתחומים עיסוק אחרים, לניסיון וותק יש חשיבות אדירה כשזה מגיע למשפטים ועריכת דין. עורך דין מנוסה יכיר את המערכת המשפטית ואת שיטת העבודה הטובה ביותר על מנת שהתביעה שלכם תסתיים בצורה המהירה והטובה ביותר עבורכם.
  3. המלצות: כמו שהייתם מעדיפים לבחור חשמלאי עם המלצות רבות, כך גם כשזה מגיע לבחירת עורך דין. בסופו של דבר, עורך הדין שלכם הוא האדם שייצג אותכם במשפט, ומן הסתם תרצו שאותו אדם יהיה עם המלצות קודמות.
  4. ניגוד עניינים: דבר נוסף שחשוב לוודא הוא שעורך הדין שמייצג אותכם אינו מייצג חברות ביטוח או גורמים אחרים שעלולים ליצור מצב של ניגוד עניינים.

 

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים
כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!