לא מרוצה מבעלך? – אולי יש גם דרך אחרת

כאשר אנו מתחתנים הכול נראה לנו ורוד ונראה לנו כי נחיה בעושר ואושר לכל אורך החיים.

וזה אנו קמים יום אחד בבוקר ומגלים כי התמונה היא שונה לחלוטין.

כך יוצא כי לאחר מספר שנים אנו מבינים כי הדרך היחידה להתנהל היא גירושין ופעמים רבות זה מוסכם על שני הצדדים.

יש סיבות רבות לגירושין כמו למשל בגידה, חוסר אהבה לצד השני, בעיות כספיות ועוד.

מה שבטוח הוא שאם אתם מחליטים להתגרש כדאי לכם לקחת בחשבון כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחור בגישור.

הליך גישור הוא הכרחי כיום במציאות שלנו בכדי להתגרש בצורה יפה וללא ריבים ומחלוקות אשר יפגעו בנו בצורה קשה ויורידו את איכות החיים שלנו ואת רמת החיים שלנו בצורה דרמטית ומכך יש לנסות ולהימנע.

 

איפה כדאי להתגרש ברבנות או בבית דין לענייני משפחה?

אם החלטתם ללכת על אופציה אחרת מגישור עליכם לדעת כי יש שתי אופציות לפתוח בהליך גירושין, בית הדין הרבני ובית דין לענייני משפחה. עליכם לדעת כי יש הבדל בין שני הגופים הללו וכל אחד מהם מתייחס אחרת למקרה שלפניו. אין חוקיות מתי עדיף לפנות אל בית דין לענייני משפחה ומתי עדיף לפנות אל בית דין רבני, לאחד יהיה עדיף לבחור באפשרות הראשונה ולשני יהיה עדיף לבחור באפשרות השנייה. הדרך הכי טובה להחליט מה מתאים לכם זה לפנות אל עורך דין שיסייע לכם לקבל הכרעה בנושא זה וכך אתם תדעו כי בחרתם בהליך הטוב והמתאים ביותר שיש וזה דבר בעל חשיבות גדולה להמשך הדרך.

 

מדוע כדאי לפנות אל מוסכם בשביל הליך הגישור?

עליכם לדעת כי הדרך הטובה ביותר לפתור סכסוך גירושין הוא לפנות אל מגשר שיסייע לכם למצוא דרך של פשרה. כך תחסכו כסף, כאב ראש, בלגן, ריבים ועוד. על רקע זה יש לציין כי מוסכם לדעת רבים היא מרכז הגישור המוביל בישראל בתחום הגירושים ובכלל בתחום הגישור. אם אתם מחפשים אחר מומחים בתחום עם ניסיון עשיר ועם ידע מקיף אתם חייבים להכיר את מוסכם. לדעת רבים מוסכם מובילה את תחום הגישור בארץ והכניסה סטנדרטים של חו"ל לשוק הגישור הישראלי. כמה פגישות עם המגשרים של מוסכם ואתם תחושו כיצד העניינים מפשירים וכיצד אפשר להתגבר על המחלוקות ללא ריבים.

כיצד אפשר לעסוק בתחום של גישור במשפחה

אם אתם רוצים להצטרף אל הצוות של מוסכם אתם צריכים לקחת בחשבון כי יש אפשרות לעשות פרקטיקום במרכז הגישור. כך מי שעבר את קורס הגישור והתמחה בתחום הגירושים יכול להגיע אל מוסכם ולעבור תכנית מקיפה אשר תהפוך אותו למומחה בתחום הגישור ואשר תבטיח כי הוא יהיה מגשר מוסמך וטוב כמו המומחים של מוסכם.

לא מרוצה מבעלך? – אולי יש גם דרך אחרת
לא מרוצה מבעלך? – אולי יש גם דרך אחרת

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!