האם מותר לחייל להגיע עם רכב לבסיס?

שאלת מיליון הבסיסים הצבאיים: האם מותר לחייל להגיע עם רכב לבסיס שבו הם משרתים בצה"ל? בואו נדבר על כל מה שחייל בצה"ל צריך לדעת לגבי הרכב הפרטי שלו. על הדרך, נדבר גם על רכבים פופולאריים אצל החבר'ה הצעירים, ולא פחות חשוב מכך, איך הם יכולים להרשות זאת לעצמם?

אז, כיצד חייל בצה"ל יכול להרשות לעצמו רכישת רכב משומש או חדש, בהנחה שהוא לא בהכרח בן של מיליונרים? רגע לפני שאנחנו צוללים אתכם לתוך פרטים של עסקאות ליסינג פרטי ותנאי מימון של 100% על רכישת רכבים, בואו נדבר לרגע על הנושא של הגעה עם רכב פרטי לבסיס. האם מותר לכם להגיע לבסיס עם רכב פרטי? ואם כבר הגעתם לבסיס עם רכבכם האישי, האם יהיה מותר לכם להיכנס אתו לתוך הבסיס? הנה כל המידע שאתם צריכים, מעודכן ל-2020.

 

כלל אצבע בצבא: אין כניסה עם רכבים אישיים למעט חריגים

קודם כל, כבר נגיד לכם שישנו חוק אצבע בצה"ל – אין כניסה לבסיסים עם רכבים פרטיים. כמובן, למעט מקרים פרטניים ולמעט מקרים אשר עוברים את האישורים הנדרשים. בחלק מהמקרים, לא רק שאפשר להגיע לבסיס עם רכב פרטי, אלא אפשר גם להיכנס אתו לתוך הבסיס עצמו.

בכדי לדעת האם אתם יכולים להיכנס לבסיס עם רכבכם האישי, כמובן שיהיה עליכם לבדוק זאת אל מול הבסיס שלכם בעצמכם. לרוב, יהיה צורך לבדוק את הנושאים האלו אל מול משרד הרס"ר. בין אם אתם מחליטים להגיע עם סיאט איביזה חדשה, או אלפא רומיאו ישנה, בדקו קודם אם אתם יכולים להגיע עם רכבכם, הימנעו מהסתבכות מיותרת.

 

רגע לפני כניסה לבסיס עם הרכב: האם מותר לחייל להגיע עם רכב לבסיס?

עכשיו, שימו לב לפרט הבא – ישנם בסיסים שלא רק שאסור לכם להיכנס אליהם עם רכבים פרטיים, גם אסור לכם לחנות בצמוד אליהם. קחו למשל את בסיס צריפין שנמצא בראשון לציון, אל בסיס זה אתם יכולים להגיע עם רכבכם הפרטי ולהחנות אותו ממש בצמוד לבסיס עצמו, שם תמצאו חניון מוסדר.

כאן אין בעיה. אבל בואו ניקח למשל בסיסים מרוחקים בדרום, שמטרתם להיות סודיים. אל בסיסים אלו כמובן שלא תוכלו להגיע עם רכבכם האישי. אז לאחר שהבהרנו את הנושא של הגעה לבסיס צה"ל עם רכב אישי ופרטי, בואו נבין איך אותם חיילים יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. כמובן, אנחנו הולכים לדבר על עסקאות ליסינג פרטי, שכבר מזמן נכנסו כמעט לכל בית ובית אב בישראל.

 

ליסינג פרטי לחיילים: לא אגדה להיות חייל ולנהוג על פיקנטו חדשה

לאחר שעסקאות הליסינג הפרטי כבר כבשו את ארה"ב לפני לא מעט שנים, גם בארץ הבינו שהעסקאות האלו מאפשרות לנהגים לנהוג ברכב החלומות שלהם בעלויות אטרקטיביות ביותר. למעשה, לפעמים אפילו בתנאים של 100% מימון על רכישת רכבים.

מחפשים אחר מימון רכישת רכבים לחיילים ב-2020? אתם מוזמנים להכיר את סוכנות הבית שלכם – חברת קפיטל מוטורס, המקצועיים המוטוריים שיכניסו אתכם לרכב החלומות שלכם כבר בקרוב. אם אתם מחפשים אחר סיאט איביזה חדשה לחיילים, או שמא אחר רכב ספורטיבי מסוג אחר, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת קפיטל מוטורס – מומחי עסקאות הליסינג שלכם ל-2020.

 

עסקאות רכב ליסינג לחייל אצל קפיטל מוטורס

החברה גם מייעדת עבור הלקוחות צוות שמייעץ בנוגע לרכישת רכבים חדשים, או משומשים. כדאי לדעת, בימינו ניתן לצאת מסוכנויות הרכבים עם רכב חדש ממש בקלות ובתנאים פשוט אידיאליים. למעשה, תוכלו למשל להיכנס לקיה פיקנטו חדשה החל מעלויות של 650 ₪ – 1,150 ₪ (בממוצע). נו, לא שווה? כמובן, תבדקו טוב-טוב מי היא חברת השכרת הרכבים שממנה אתם חוכרים את הקיה, או כל סוג רכב אחר.

בדקו כי מדובר בחברה ותיקה ובעלת מוניטין, לפחות כמו זו שהמלצנו לכם עליה כאן קודם, חברת קפיטל מוטורס. בדקו מי הם לקוחות העבר של אותה חברת השכרת רכבים, בדקו אילו רכבים היא מציעה, מי הם גופי המימון שהחברה עובדת מולם ועוד. צריכים סיוע נוסף בבחירת רכב החלומות שלכם? בהחלט כדאי, קבלו אותו ותבצעו החלטה נכונה של בחירת רכב! בהצלחה!

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!