רוצים להתגרש בלי לשלם מזונות?

הליך הגירושין הוא אחד מההליכים הנפוצים ביותר במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל.

לצערנו, מדברים היום בארץ על נתון מטלטל שלפיו 1 מתוך כל 3 זוגות נשואים יגיעו בסופו של דבר לתהליך הגירושין, ויבקשו להפריד כוחות.

קיימים מקרי גירושין פשוטים יותר ולצידם, כמובן, נמצאים גם מקרי גירושין מורכבים יותר, אולם הם כולם מביאים איתם מגוון משמעויות שונות שאותן כדאי לקחת בחשבון מבעוד מועד.

אם אתם עומדים בפני גירושין, חשוב שתכירו את האפשרות שלכם להתגרש בלי לשלם מזונות.

אולי על פניו האפשרות הזו נשמעת כמו פנטזיה לא מציאותית, אך בפועל יש כמה מהלכים שתוכלו לנקוט על מנת להגשים אותה.

הנה כמה פרטי מידע שאסור לפספס בנושא.

 

להתגרש בלי לשלם מזונות – הכירו באפשרות הזו

רגע לפני שנצא לדרך, חשוב להבין שהאופציה של להתגרש בלי לשלם מזונות היא אולי קיימת, אבל היא בשום פנים ואופן לא מגיעה בקלות. על מנת לממש אותה, חשוב להתייעץ עם גורמי מקצוע יודעי דבר, שיוכלו להמליץ לכם לגבי דרכי הפעולה השונות, וללוות אתכם בדרך להגשמת החלום. עו"ד לימור מסר המתמחה בדיני משפחה וגירושין, לדוגמה, יכולה להיות אפשרות נהדרת עבורכם, ואתם יכולים לפנות אליה בלחיצה פשוטה על כתובת האתר של divorce-law.

 

מה זה נותן להתגרש בלי לשלם מזונות?

הליך של גירושין שלא כולל תשלומי מזונות, או כולל תשלומי מזונות מופחתים, הוא הליך שמאפשר איכות חיים הרבה יותר גבוהה, משכורת יציבה יותר, וכן אפשרות לחיסכון לקראת השנים הבאות. היות ודמי המזונות עומדים, לא פעם, על סכומים גבוהים מאוד של אלפי שקלים בחודש, אנשים רבים מעדיפים להימנע מהתשלום שלהם, במסגרת החוק כמובן. לא תמיד הליך שכזה יתאפשר, אולם חשוב לדעת שבמקרים מסוימים ניתן יהיה להוציא אותו לפועל.

אז איך זה יכול לקרות?

על מנת להתגרש בלי לשלם מזונות ניתן לבצע לא מעט פעולות, וביניהן לקבוע משמורת משותפת בין שני ההורים המתגרשים, כמו גם להוכיח שהליך הגירושין נובע מתוך התנהלות לא ראויה של האם, וקבלת משמורת מלאה על ידי האב. כמובן שפעולות שכאלו צריכות להיות מגובות באמת לאמיתה, ומבלי להפעיל מניפולציות שאינן קשורות למציאות רק בשם האפשרות להתגרש בלי לשלם מזונות.

כמו כן, קיימות מספר אפשרויות שיכולות להפחית את דמי המזונות, ולהפוך את הסכומים הגבוהים שצריכים להיות משולמים מדי חודש לסכומים צנועים יותר. כמובן שלאורך כל ההליך טובת הילדים צריכה להיות לנגד עיניכם, וכן שחשוב לשמור על המציאות היומיומית שלהם שגרתית ככל הניתן, מבלי לערב בהן טלטלות בלתי אפשריות.

 

אז מה עושים עכשיו?

בדרך להליך הגירושין התייעצו עם עורכי דין מקצועיים שיוכלו לסייע לכם מתוך הניסיון האישי שלהם והותק שלהם במקצוע. ככל שתקדימו להתייעץ עם גורם מקצועי, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שהליך הגירושין שלכם יוכל להיות כמה שיותר נעים וזריז. בהצלחה!

 

רוצים להתגרש בלי לשלם מזונות
רוצים להתגרש בלי לשלם מזונות

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!