ליטיגציה – ייצוג עו"ד בבית המשפט

ליטיגציה היא מונח שנשמע לעתים קרובות כאשר מדברים עם אנשי מקצוע משפטיים או אפילו בזמן צפייה בסרטים או תוכניות טלוויזיה.

המילה "ליטיגציה" ליטיגציה היא תהליך בסיסי בפתרון כל מחלוקת משפטית וזה מתרחש בעיקר עוד לפני שאחד הצדדים אפילו נכנס לבית המשפט.

ליטיגציה משפטית היא מונח כללי הכולל מגוון רחב של פעולות ופעילויות משפטיות.

הוא כולל משא ומתן מראש כמו בקשת אישור מכתבים משפטיים בתקווה להסדיר את התיק וכל זה נעשה ע"י עו"ד מוסמך.

 

עורכי דין ליטיגציה מוסמכים

עורך דין ליטיגציה הוא עורך דין המייצג אתכם בבית המשפט לאחר הגשת תביעה. הם גם מייצגים אנשים העומדים בפני אישומים פליליים לאחר מעצר. עורכי דין ליטיגציה הם אותם אנשים שאתם מרגישים שאתם מכירים מתוכניות טלוויזיה או דרמות משפטיות אחרות. התובעים והסנגורים בתיק פלילי, או עורכי הדין בבית המשפט במהלך משפט אזרחי.אבל יש יותר להיות עורך דין ליטיגציה מאשר פשוט ללכת לבית המשפט. על עורכי דין אלו להכיר את כללי סדר הדין האזרחי והפלילי בשטח השיפוט שבו הם עוסקים. כללי בית המשפט חשובים מכיוון שהם קובעים את ההליך התקין, את התגובה הראויה ואת פרק הזמן שבתוכו רשאי צד לעשות זאת.החמצת מועד חשוב עלולה להיות קטלנית לתיק שלך ולגרום לביטול עילות התביעה שלך.

 

ליטיגציה, השלבים

ראשית, שלב החשיפה והגילוי, זהו השלב המשפטי בו התובע והנתבע אוספים ראיות לתמיכה בטענתם. זה מורכב משליחת לצד השני בקשה בכתב להסביר את הצד שלו. זה מחייב גם בדיקת מסמכים, ניירת ותקריות קשורות בעבר. הזמן בשלב הזה חיוני וכמובן הדיוק והארגון. השלב הבא הוא הגשת בקשה. לפעמים, כל אחד מהצדדים אינו מוכן או מסוגל להגיע להסדר. בשל כך, ניתן להגיש בקשה רשמית, בקשה, להפנות את התיק לבית המשפט. המרכיב השלישי הוא איסוף עדים מומחים. כאן, מומחים לנושא פועלים כעדים כדי לסייע בתמיכה בתביעות משפטיות. זה בדרך כלל כולל אנשי מקצוע אמינים כמו חוקרים פרטיים, רופאים ורואי חשבון. המרכיב האחרון הוא המשפט. במהלך שלב זה, כל הראיות והעובדות מוצגות בפני שופט הקובע את הדין למקרה.

מצא את עורך הדין המתאים לליטיגציה

עורך דין ליטיגציה יכול להיות נכס יקר ערך עבורכם כאשר אתם עומדים לפני הגשת התביעה במהלך התדיינות משפטית. אך חשוב לכם למצוא את עורך הדין המתאים למצבכם הייחודי. לשם כך, כדאי להקדיש זמן ללמידה על עורך דין וההיסטוריה שלו. כדאי גם להיפגש עם עורך דין לפני שתחליטו להעסיק אותו. כך תוכלו לערוך דיון מקדים על הסוגיות המשפטיות שלכם ולהבטיח שמדובר באדם הנכון לייצג אתכם. מדובר על תוצאות שיכולות להשפיע על המשך העסק שלכם ואפילו על המשך חייכם לכן חייבים לקחת את הטוב ביותר שתוכלו למצוא כדי שתהיו שקטים ובטוחים.

ליטיגציה – ייצוג עו”ד בבית המשפט
ליטיגציה – ייצוג עו”ד בבית המשפט

 

 

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!