מהם החוקים בתהליך הרילוקיישן לחול

לפני שאתם עושים רילוקיישן לחול, יש המון פרטים חשובים שתם צריכים לדעת בכדי להתכונן לכל הסיפור הזה כראוי. בנוסף לחוויה המרגשת שלפניכם, יש הרבה חוקים, תקנות, בירוקרטיה ושלבים שחייבים לעבור בדרך לשם.

מעבר לכך, יש היום המון דרכים ואמצעים לעזרה, חברות ליווי, ייעוציים שונים, מדריכי עזר ועוד, הכל בכדי לעזור לכם להתחיל ולעבור את הרילוקיישן שלפניכם בצורה הטובה ביותר. אז לפניכם כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת לפני שתמשיכו בתהליך.

 

דגשים בצעד לפני

כמה חודשים לפני המעבר לחו״ל, ההמלצה עבורכם היא שתלמדו כמה שתוכלו על המדינה אליה אתם עוברים. מעבר לעניין הטכני והסידורים, חשוב שתכירו ותדעו דברים ברמה הבסיסית על המדינה, התרבות, השפה, החגים, מזג האוויר ועוד. בנוסף, למדינות שונות יש כללי התנהגות לפעמים חוקים שהם מסוימים למדינה או האזור, חשוב שתדעו אותם מבעוד מועד בכדי שתוכלו להתכונן כמיטב יכולתכם למעבר.

 

הכנות למעבר

ההכנסות הטכניות לקראת המעבר יוכלו לעבור הרבה יותר בקלות אם תעזרו בשירותי ייעוץ רילוקיישן לחול, יד הרבה היבטים גם טכניים וגם רגשיים, וייעוץ יוכל להקל עליכם להבין מה הדברים החשובים ואיך לסדר את הכל בצורה נכונה. אושן פתרונות גלובליים ואחרים, יוכלו ללוות אתכם בכל מה שמסביב למעבר, כך תוודאו שלא תפספסו אף פרט חשוב בדרך.

 

ביטוחים

כמה חודשים לפני המעבר, חשוב שתתחילו כבר לדאוג לכל הדברים הטכניים, ביניהם, נמצא השיקול של ביטחון בריאותי. ביטוח רפואי הוא לא כמו ביטוח נסיעות, הוא מכיל כיסויים הרבה יותר רחבים ומקיפים הקשורים לשגרת חיים ומצבי חירום. שימו לב ששירותי הבריאות הנהוגים במדינות אחרות עשויים להיות שונים ממה שאתם מכירים מהארץ.

 

בדיקות רפואיות וחיסונים

במדינות מסוימות, יכול להיות שתהיו חשופים לסיכונים שאינם קיימים במדינה שלנו, ולכן חשוב לבדוק זאת, ובהתאם לצורף לעשות את הבדיקות הרפואיות ולקבל את החיסונים המתאימים. שימרו היטב על כל המסמכים הרפואיים מהבדיקות המקיפות שתעשו, וזה יוכל לעזור לכם מאוד בתחילת המעבר.

 

תעודות ומסמכים

הרבה פעמים אנשים שוכחים לדאוג למסמכים חשובים מרוב עודף הדברים שיש לסדר לקראת רילוקיישן, נסו לזכור ולהכין כמה שיותר מוקדם, את כל המסמכים החשובים והמעודכנים. בין הדברים תצטרכו לאסוף בפנקס חיסונים מעודכן, רישיון נהיגה בינלאומי, תרגום מסמכים על ידי גורמים מוסמכים בעת הצורך וסריקת המסמכים ושמירה בדיסק חיצוני או במחשב האישי.

 

דרכון ואשרת שהייה

חשוב לוודא שכל הדרכונים של בני המשפחה בתוקף לזמן ממושך, וכמובן תערכו בהתאם אם יש צורך לחדש אותם. בנוסף, מומלץ לצאת מהארץ כשכבר יש לכם אשרת שהייה חוקית לכל בני המשפחה, ולא להסתפק באשרת תייר.

 

לסיכום

לעשות רילוקיישן לחול זה עניין גדול מאוד, משמעותי מהמון בחינות בחיינו, לעבור את זה בצורה הכי מסודרת שאפשר יבוא רק לטובתכם. מלבד כל איסוף המסמכים, האשרות והעדכונים, שימו לב שאתם דואגים גם להכנה הנפשית שלכם, יחד עם שליחת החפצים, סידורי תושבות וענייני מיסוי וכל דבר שתוכלו שיבטיח מעבר כמה שיותר נוח עבורכם.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!