מה החוקים הכי חשובים שלפיהם עובדים רואי חשבון?

כל העניין מסביב לחשבונאות ולכספים עשוי להיות מאוד מטריד. אף במידה ואתם מבינים קצת נושא, זה ישאב ממכם זמן יקר, שהיה יכול להיות מנותב בהשקעה בשירותים או בקהל היעד שלכם. האם באמת ובתמים בא לכם להתעסק בכל מה שקשור לדו"חות כספיים, לניהול התיעוד, להשלכות המסים, או לעמידה בחוקים רגולטוריים? וכיוצא בזה. סביר להניח שממש לא. תפנו את הזירה למקצוענים, לרואי החשבון.

איזה מידע ישכנע אתכם לפנות לשירותים של רותם ליבנה?

המציאות של ייעוץ פיננסי עברה, כמו הרבה תחומים, סוג של "מתיחת פנים". התקנים של הדיגיטציה והחשבונות שינו את הדרך שבה חברות נהגו לנהל פונקציות חשבונאיות. כיום המון ארגונים מייעלים את מה שכרוך בתחום הפיננסי אל בעלי מקצוע מן השורה הראשונה, כמו למשל – רואה חשבון רותם ליבנה. במידה ואתם רוצים "להשאיר אבק למתחרים שלכם" ולשפר את הביצועים העסקיים שלכם, טוב תעשו אם תפנו אליו בצורה קוהרנטית, שחשובה יותר מאי פעם.

ייעוץ חשבונאי ופיננסי לא מוגבל לשמירה רק של תיעוד פיננסי, כי אם תרוויחו מקבלת ייעוץ מקצועי מידי רותם ליבנה בכל מה שקשור למשימות הרות גורל בעסק שלכם, כמו לדוגמה – מבנים תאגידים, מסים או השקעות.

האם רואי חשבון יעזרו לכם בהתנהלות של הפעילות העסקית שלכם?

קיימות המון דרכים שבהן רואי החשבון מסוגלים לסייע לכם בפעילות העסקית. נתחיל בכך שתקבלו מושג ברור יותר איפה בית העסק שלכם עומד מההיבט הפיננסי. להתבונן בדו"ח תזרים מזומנים מדויק יתמוך בכם במציאה של הזדמנויות לצמיחה עסקית בטוחה. כמו כן, תדעו בדיוק לאיפה הכסף שלכם מנותב, מבחינת הוצאות כספיות, כגון – שכר לעובדים, שכר דירה, ריביות, או לחלופין ביטוחים, וכיוצא בכך.

בבחינת השאלה המרכזית שבמאמר – מה החוקים הכי חשובים שלפיהם עובדים רואי חשבון? נגיד כי אין יעסוק אדם בראיית חשבון, אלא אם כן הוא אוחז באמתחתו רישיון לפי חוק זה.

 

האם רואי חשבון יסייעו לכם בהסרה של איומים פיננסיים?

בתור בעלי חברה, סביר להניח, כי הנכם מודעים לסיכוני הנזילות במזומנים. בעוד קיימים כל מיני סיכונים פיננסיים, יש לטפל בכך בכפפות של משי באמצעות השירותים המקצועיים של רואה החשבון, הדבר ישים באם –

  • הנכם מייצאים או מייבאים מוצרים, איך אפשר להפחית את הסיכונים שכרוכים בהחלפת מטבעות?
  • מה הדרך המושלמת של מימון הון וחובות בשביל החברה שלכם?
  • מה יקרה במידה והריבית תשתנה בעוד כשנה או כשנתיים?
  • כמה מימון חוב נחשב ליותר מדי, והאם הוא בכל זמן נתון יותר משתלם לכם כלכלית?

החוק השני, שחשוב לא פחות, שלפיו יעבוד רואי חשבון הינו –  לא יתחזה אדם בתור רואה חשבון, ואינו יעשה שימוש בכל כינוי או תואר שיכולים ליצור את הרושם שהוא אכן רואה חשבון, ואף לא יחתום בתור רואה חשבון, אלא אם כן הוא מחזיק ברישיון של רואה חשבון, על פי חוק.

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!