רשימת מוצרי הגיינה שחובה לרכוש לפני הטירונות

יום הגיוס מתקרב, ואתם לא יודעים מה לקנות, ואם מה צריך להגיע.

הרבה חושבים שלא צריך להביא כלום והצבא יספק הכל.

כמובן שזו אמירה לא נכונה, ויש מספר מוצרי הגיינה שחייבים לקנות לפני הטירונות.

אנחנו פה בשביל לעשות לכם סדר.

נפרט לכם מה רשימת מוצרי החובה, כדי שלא יהיה חסר לכם כלום ושלא תסחבו יותר מדי דברים.

 

החשיבות של מוצרי הגיינה

הצבא הוא לא מקום נקי. בנוסף, זה לא כמו בעיר או ביישוב שיש סופר או מכולת בה תוכל לקנות את כל מה שחסר לך. מה שלא תביא לא יהיה, ולפעמים גם לא יהיה במשך שבועות. לכן, כדי לשמור על הגיינה ששומרת גם על הבריאות שלנו, חשוב לבוא מאורגנים ומצויידים במוצרי הגיינה חשובים. כדי לרכוש את כל המוצרים, כדאי לבקר באתר  PHARMASALE בו נמצאת כל הרשימה.

 

נגד ריח גוף – דיאודורנט

בצבא עושים הרבה ספורט, ונמצאים זמן רב בשמש. בדיוק בשביל זה חייבים לזכור להביא דיאודורנט. אתם לא רוצים להיות אלו שגורמים לכל החדר להריח בריח של זיעה. הביאו דיאודורנט שנשאר לזמן רב, ושבאמת מנטרל את ריח הגוף. בנוסף, אם אתם לא אוהבים לחלוק, אל תביאו ספריי, זאת משום שיש לאנשים נטייה לבקש "שפריץ" ממי שמביא דיאודורנט ספריי.

נגד יתושים – תכשיר נגד יתושים

בלילות הקיץ, ולעיתי גם בחורף, כאשר ישנים, פתאום נשמע זמזום. הזמזום מסמן את בואם של היתושים שבאו להרוס לכם את הלילה. כדי שתוכלו לישון ולא להתגרד כל הלילה חובה להביא תכשיר נגד יתושים. תסמכו עלינו שתכשיר נגד יתושים יציל אתכם, ויגרום לכם לישון יותר טוב מכולם.

 

בשביל הדיגום – כלי גילוח

כל גב יודע שבצבא אסור זקן. זה הדבר הראשון שמורידים לגברים בבקום. כדי להישאר מדוגמים, ולא לקבל דו"ח על חוסר דיגום, הביאו איתכם סכיני גילוח וג'ל גילוח. חשוב מאד שתקפידו להתגלח ושלא יהיה שיערות על סנטרכם.

 

בדיקת קורונה ביתית

אם אתם חשים לא טוב, ולא רוצים להדביק את כל החברים, הביאו איתכם ליתר ביטחון בדיקה ביתית. לא תמיד המרפאה פתוחה לביצוע בדיקות קורונה, ובדיקה ביתית בשלוף תיצור לכם תחושת רוגע נפשית.

 

עזרה ראשונה "בקטנה"

הביאו איתכם מספר מוצרי עזרה ראשונה שיהיו לכם למקרה של פציה. הבסיסי ביותר מבניהם זה פלסטר. לא צריך יותר מחבילת פלסטרים, זאת משום שאם הפציעה תהא חמורה יותר מייד יזעיקו אתכם למרפאה.

תוכלו גם להביא מספר כדורים למקרה של מחלה. הביאו כדור אחד נגד כאבי ראש, כמה סוכריות מציצה למקרה של כאב גרון, וטיפות אף למקרה של צינון. לא צריך יותר מזה.

לסיכום, הביאו את כל הדברים הללו, ותהיו מוכנים לטירונות בצורה המיטבית ביותר.

רשימת מוצרי הגיינה שחובה לרכוש לפני הטירונות
רשימת מוצרי הגיינה שחובה לרכוש לפני הטירונותרשימת מוצרי הגיינה שחובה לרכוש לפני הטירונות

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!