מנהלים עסק ומשרתים בצה"ל – האם אתם צריכים ייעוץ כלכלי?

כישראלים, כולנו מחויבים לשרת בצבא לתקופת זמן לא מבוטלת, כאשר השכר החודשי בגין שירות זה אמנם התעדכן ועלה בשנים האחרונות, אך עדיין

מסתכם בכ – 1,000 ₪.

לפיכך, חיילים רבים מחפשים דרכים נוספות ליצירת הכנסה בתקופת שירותם הצבאי, ופונים להקמת עסק.

 

משכורת צבאית

כישראלים, כולנו נרתמים למחויבות לתרום למדינתנו, ומתגייסים לצה"ל למספר שנים, בעודנו צעירים ומלאי מרץ. בעבר, המשכורת הצבאית, ככל וניתן לקרוא לה כך, היתה זעומה ביותר, ובשנת 2017 בוצעה רפורמה בצה"ל והשכר של החיילים בשירות סדיר עלה ב – 50%. אמנם מדובר בשיפור מסוים, אך המשכורת הממוצעת עדיין עומדת על כ – 1,000 ₪ ולא מספיקה לכיסוי ההוצאות השוטפות של מרבית החיילים בשירות הסדיר.

אז בין אם אתם חיילים בשירות סדיר ונאלצים להסתדר עם שכר זעום זה, ובין אם אתם חיילים המשרתים בשירות קבע ובעלי משכורת קצת יותר מסודרת, חיילים רבים מחפשים דרכים נוספות ויצירתיות ליצירת הכנסה נוספת, כשחלקם פונים להקמת עסק משלהם.

 

ניהול עסק במהלך השירות הצבאי

בין אם בחרתם לנהל עסק מקוון ובין אם עסק בעל חנות פיזית, אין ספק כי ניהול העסק מצריך ריכוז רב וטיפול שגרתי ושוטף, הן בכדי לתחזק ולהפעיל את העסק והן בכדי לפעול לצמיחתו ויצירת רווח כלכלי.

לפיכך, ניהול עסק בשילוב השירות הצבאי מחייב אותנו לחלק את תשומת ליבנו בין הצבא לבין העסק בכדי לתפקד היטב בשני המישורים. לעיתים, חלוקת קשב וריכוז זו עלולה לפגוע בתפקוד שלנו באחד המקומות, אם לא בשניהם, וכשמדובר בעסק כלכלי, טעויות וניהול לא נכון, עלולות לגרור אותנו להוצאות מיותרות ואף משבר כלכלי.

 

ייעוץ כלכלי

אמנם מדובר במצב מורכב, אך לא במצב חסר פיתרון, כשישנם חיילים המצליחים לא רק "להחזיק את הראש מעל המים" בכל הקשור לניהול העסק, אלא גם לנהל אותו באופן מוצלח והביא לצמיחתו. כיצד הם מצליחים לעשות זאת?

באמצעות עזרה של אנשי מקצוע מומחים, ובעיקר באמצעות ייעוץ כלכלי – MVP, תוכלו למעשה לאפיין לעומק את הצרכים והפעילות של העסק שלכם, לנתח את ההוצאות וההכנסות של העסק ולמעשה לבנות תוכנית כלכלית לטווח הארוך, תוך הגדרת פרקי זמן ספציפיים לעמידה ביעדים ובחינת התוצאות הרצויות.

 

בניית תוכנית כלכלית

לאחר ניתוח מעמיק של מאפייני העסק, ניתן להתחיל ולבנות תוכנית עסקית. בניית תוכנית עסקית מותאמת אישית למצבכם כחיילים בשירות המדינה, מחייבת התייחסות למשאבים העומדים לרשותכם וקביעת יעדי מכירות ריאליים, כמו גם בניית תחזית פיננסית והצעות לשיפור וייעול בדרך לצמיחה.

כדי להיות בטוחים שהתהליך אכן יבוצע באופן המקצועי ביותר וישרת את המטרות לשמן נעזרתם בייעוץ כלכלי, חשוב ומומלץ לוודא כי הייעוץ הכלכלי יבוצע על ידי אנשי המקצוע מומחים, בעלי הידע המקצועי המתאים, כמו גם ניסיון רב שנים.

מנהלים עסק ומשרתים בצה”ל – האם אתם צריכים ייעוץ כלכלי?
מנהלים עסק ומשרתים בצה”ל – האם אתם צריכים ייעוץ כלכלי?

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!