מתי רצוי להיעזר בעו"ד שישמור עליכם מול החוק

כיום, מדינת ישראל מציעה התדרדרות להליכים משפטיים במגוון רחב של היבטים מחיי היומיום.

בכל רגע נתון, אתם יכולים למצוא את עצמכם בתסבוכת משפטית.

מריבת שכנים, קמפינג באתר לא חוקי מבלי ידיעתכם, עבירות תנועה ועוד שפע של בעיות יכולות לצוץ משום מקום ולהפוך  את חייכם לסיוט משפטי ובירוקרטי.

לכל אלה יש תמיד פתרון וזה להיעזר בשירותיו של עורך דין.

לאילה מהמקרים הכי צריך עורך דין וכיצד הוא יכול לסייע – הכל פה בשבילכם

 

עבירות תנועה

בראש ובראשונה, עבירות תנועה הן מרחב שבהם אפשר בקלות ליפול בין כיסאות הבירוקרטיה ולהיות תלויים בשירותיו של עורך דין. למשל – עצירה לבדיקה שגרתית ביצוע ינשוף ירוק, המצאות של שרידי שם בגוף ומכאן העלילה מסתבכת. מה אם לא צרכתם שום סם לפני הנהיגה, בזמן הנהיגה וגם בתקופה הקודמת לכך? יהיה עליכם להוכיח זאת בבית המשפט. מעבר לכך, כיום ניתן להיקלע למגוון  נוסף של צרות אם אתם נוהגים באופן תכוף בדרכים השונות בישראל. עו"ד לעבירות תנועה הוא ממספרי הטלפון שתמיד טוב שיש לכם.

 

קניין ורכוש

אם אתם יוצרים, כותבים, מפסלים או בעלי רכוש, חומרי או רוחני – תמיד טוב להכיר עורך דין שמתמחה בתחום זה.  תקופת הקורונה הכניסה אזרחים רבים במדינה למצב של דוחק כלכלי פריצות וגניבות מבתים הם דבר נפוץ מאוד, במיוחד בשנה וחצי האחרונה. בנוסף לכך, יצירות אישיות וקניין רוחני הם דבר נזיל מאוד. תוכלו לשאול שפים, כותבים ויוצרים איך זה מרגיש שנלקחת מכם יצירה, ולראות אותה מתפרסמת אצל יוצר אחר. עו"ד קניין עוזר לכם לשמור על הקניין שלכם כשלכם ועם זכות היצירה אצלכם, ובמידת הצורך להשיג לכם פיצוי כספי.

דיני עבודה

עולם העבודה תמיד היה מורכב אך רק בשנים אחרונות עורו נחשף. כיום, סוגיה מאוד נפוצה בעולם העבודה שתצריך עורך דין היא עבירות של הטרדה במקום העבודה, לגברים ולנשים כאחד. משרות רבות מביאות עמן מעמדי כוח והנטייה לנצל את הכוח לרעה יכולה לקרות בכל מקום, מחנות של ציוד משרדי, מסעדה וחברת הייטק. בנוסף לעולם המורכב של התנהגות הולמת במקום עבדוה, כולנו שמענו על מרים של הלנת שכר, התעמרות בעובדים ואי תשלום של זכויות סוציאליות בסיסיות. עורך דין במצבים כאלה יכול להיות נוכח בשימועים שלכם ובשיחות מול המנהל הישיר שלכם ולהילחם את הקרב שלכם על הצדק.

 

השורה האחרונה, שורת הדין

כפי שראינו, ניתן להשתמש בשירותיו של עורך דין כהגנה מפני החוק וגם בעד החוק. עורך דין יכול להילחם את הקרב שלכם כך שאנשים שאתם באים איתם באינטראקציה כזו או אחרת יתנהגו אליכם בהתאם לחוק הנדרש, או שיסייע לכם בהתמודדות מורכבת המעורב בה הליך משפטי, שימוע או דיון בנוכחות עורכי דין.

 

מתי רצוי להיעזר בעו”ד שישמור עליכם מול החוק
מתי רצוי להיעזר בעו”ד שישמור עליכם מול החוק

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!