ניאגרה מרעישה – האם זו עילה לתביעה?

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה תסכימו שניאגרה מרעישה זו אחת התופעות הבלתי נסבלות שאפשר לחוות בבית.

מדובר במטרד שגורם לאנשים רבים לתהות איך אפשר לטפל בו באופן עצמאי? יש מי שחושבים צעד אחד קדימה ומבררים האם יש עילה לתביעה נגד החברה שממנה הניאגרה נרכשה.

נפגשנו עם שני אנשי מקצוע, האחד, אינסטלטור והשני, עורך דין, כדי לברר עבורכם מה עושים עם ניאגרה מרעישה והאם באמת יש כאן עילה לתביעה? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת מחכים לכם בשורות הבאות.

 

רגע לפני שנתחיל, בואו נבין למה הניאגרה שלכם מרעישה

זה לא משנה אם יש לכם ניאגרה גלויה או סמויה, אם היא מרעישה, כנראה שיש תקלה בגומיות האיטום שנמצאות בתוך הניאגרה. שאלנו את אלכס האינסטלטור ממה נגרמת הבעיה, כדי לקבל קצת רקע אודותיה. מסתבר שיש 2 גומיות בתוך הניאגרה, הנה כמה פרטים אודותיהן:

 

  1. גומייה מהמצוף

הגומייה הראשונה היא זו שנמצאת על המצוף בניאגרה

 

  1. גומיית אטם הפעמון

הגומייה השנייה היא גומיית אטם הפעמון, זו נמצאת בתחתית של הניאגרה והיא עוצרת את המים כדי שהם לא ייזלו אל תוך האסלה.

במצבים שבהם יש ליקוי כלשהו באחת או שתי הגומיות, צפוי להישמע רעש. הרעש הוא בעצם תוצר של זליגת המים מהגומיות.

האם אפשר לתקן את התקלה הזו?

בהחלט, ניתן לתקן את התקלה באמצעות קנייה של גומיות וגם חלקים לניאגרה סמויה או גלויה. לאחר רכישת החלקים והגומיות, ניתן להחליף אותם באופן עצמאי ולהיפטר מהתקלה המציקה. יש לציין כי אתם לא צריכים לבצע את התיקון בעצמכם, תוכלו להיעזר באיש מקצוע (אינסטלטור למשל) שיבצע את ההחלפה עבורכם ובמחיר לא גבוה.
שימו לב, אם רכשתם לאחרונה את הניאגרה, יכול להיות שיש לכם אחריות או אפשרות להזמין בעל מקצוע דרך החברה שיטפל בתקלה. אם אינכם בטוחים לגבי עניין זה, אתם יכולים לפנות אל החברה ממנה רכשתם את הניאגרה ולבדוק אם יש לכם אחריות כלשהי. במידה ויש כזו, מומלץ לשאול לפרטי פרטים, מה היא כוללת.

 

אז יש עילה לתביעה?

שי העורך דין שלנו חיכה בסבלנות עד הפסקה האחרונה כדי לענות לכם על השאלה שלשמה התכנסנו כאן היום – האם יש עילה לתביעה בעקבות ניאגרה מרעישה? לדבריו של שי, יש כמה עניינים שצריך לבדוק כדי לענות על השאלה. קודם כל, יש לבחון כמה זמן הניאגרה אצלכם. אם רכשתם אותה והתקין לכם אותה טכנאי אבל ממש לפני כמה ימים התחיל הרעש, אתם יכולים לפנות אל החברה ממנה רכשתם את הניאגרה. במידה ומדובר בחברה איכותית, אתם צפויים לקבל ניאגרה חדשה או טכנאי שיגיע אליכם ויבצע תיקון ללא תשלום. במידה ומדובר בחברה שמתנערת מאחריות, אתם יכולים בהחלט לבדוק אפשרות לתביעה שאולי תגרום למישהו שם להתעורר ולטפל בפניה שלכם בהתאם.

 

ניאגרה מרעישה – האם זו עילה לתביעה?
ניאגרה מרעישה – האם זו עילה לתביעה?

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!