מדוע עבודה עם עו"ד תאונות עבודה תשיג לכם פיצויים גדולים יותר

מידי שנה מתווספים לרשימת נפגעי תאונות העבודה עוד ועוד עובדים.

נפגעי תאונות אלו מתחלקים ל-2.

אלו שפועלים נכון ופונים אל עורך דין לתאונות עבודה כדי לקבל פיצויים ואלו שלא פונים לעורך דין ומוצאים את עצמם עם פיצויים נמוכים ביותר ובמקרים מסוימים אפילו ללא פיצויים כלל.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הסיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים שיהיה לכם ליווי של עורך דין מקצועי שעוסק בתאונות עבודה כדי שתוכלו לקבל פיצויים גדולים יותר.

 

  1. עורך דין לתאונות עבודה מכיר את התחום על בוריו

אתם לא צריכים להיות מבינים גדולים בעריכת דין בשביל לדעת שישנם תחומים שונים שבהם כל עורך דין מתמחה.
יש עורכי דין שמתמחים אך ורק בדיני עבודה, יש עורכי דין שמתמחים אך ורק בענייני משפחה ויש כמובן, עורכי דין שמתמחים בתחום תאונות העבודה.
עורכי דין אלו, מכירים את התחום על בוריו, הם יודעים לשים דגש על הפרטים החשובים שיאפשרו לכם לקבל פיצויים גדולים יותר. פרטים שאתם כנראה לא מודעים אליהם כלל, כי אינכם עוסקים בתחום.

 

  1. לעורכי דין לתאונות עבודה יש צי של אנשי מקצוע

אם אי פעם נעזרתם בשירותיו של עורך דין לתאונות עבודה אתם כנראה יודעים שיש מאחוריו צי של אנשי מקצוע שמובילים בתחומם והם אפילו גם בקיאים בתחום המשפטי. להלן רשימה חלקית של אנשי המקצוע שעובדים בשיתוף פעולה עם עורכי הדין:

  • אורתופדים
  • נוירולוגים
  • קרדיולוג וכו'

הגעה אל אחד או יותר מאנשי המקצוע הללו, תאפשר לכם לקבל פיצויים גבוהים יותר, מכיוון שהם יוכלו לבדוק אתכם לעומק ולבחון את רמת הפציעה ולציין את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים ביותר שבית המשפט יתעניין בהם.
(כלומר, אם תפנו לאיש מקצוע מבלי לעבור דרך עורך הדין, הסיכוי שתקבלו פיצוי גבוה הוא נמוך ביותר, בגלל שלא כל בעל מקצוע שכזה, יודע מה בית המשפט רוצה לראות בתיק הרפואי שלכם).

 

  1. עורך דין לתאונות עבודה יעשה כל שביכולתו כדי למקסם את הפיצויים שלכם

כידוע, עורך הדין צפוי לקבל בסופו של דבר תגמולים אודות העבודה שלו. התגמול הוא בעצם אחוזים מתוך הסכום שאתם צפויים לקבל בסופו של דבר. כך שלעורך הדין לתאונות עבודה יש אינטרס למקסם את הפיצויים שלכם, כדי שגם הוא יוכל לקבל תגמול גבוה יותר בסופו של ההליך.

 

לסיכום

תהיו חכמים ותפנו אל עורך דין שמתמחה בתאונות עבודה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הפיצויים המקסימליים שמגיעים לכם במינימום מאמץ מצדכם.
שימו לב, במידה ואתם מחליטים לגשת לבית המשפט, לפתוח תיק ולתבוע באופן עצמאי וללא ליווי של עורך דין, אתם צפויים להפסיד סכומים גדולים מאוד של כסף שמגיעים לכם.

 

מדוע עבודה עם עו”ד תאונות עבודה תשיג לכם פיצויים גדולים יותר
מדוע עבודה עם עו”ד תאונות עבודה תשיג לכם פיצויים גדולים יותר

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!