עורך דין פלילי מומלץ

עורך דין פלילי הוא אדם שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להזדקק לשירותיו, אבל ברגע האמת, זה האדם שבכוחו לחרוץ את גורלנו. מתוך כך, הופכת הבחירה בעו"ד פלילי למשמעותית וחשובה עד לאין שיעור. אז כיצד לבחור את האחד הנכון, ומה צריך לברר לפני שמחליטים? 

האשמות בתיקים פליליים יכולים ליפול על כול אחד, בכול זמן שהוא; רואים זאת בסרטים – השוטר פשוט מגיע ולוקח אותך למעצר. אז נכון, במציאות זה לא כול כך פשוט, ובכול זאת, זאת סיטואציה שכדאי לקחת בחשבון. במצבים שכאלו, ובוודאי שבמצבים מורכבים יותר, השירות שנקבל מעורך הדין הפלילי שווה לעסקי חיים ומוות.

עורך הדין – למשל, עו"ד פלילי – עו"ד דני אורדן – מקבל את ייפוי הכוח לנהל עבורנו מו"מ אל מול החוקרים, בנוסף, בזכות המיומנות והניסיון שלו, עורך הדין יכול להשפיע על אופן סגירת התיק והענישה בו. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור בעורך הדין הנכון, ולאף מומלץ לשמור את מספר הטלפון שלו בארנק (או, באנשי הקשר), לכול מצב שיהיה.

 

מה אני צריך?

לפני שפונים לעורך דין ומתחילים לשלם שכר טרחה, נכון יהיה קודם כול להגדיר את הבעיה: באיזה תחום אני זקוק לעורך דין? המשך התהליך יהיה לבחור שורת משרדי עריכת דין המתמחים בתחום הספציפי בו אתה נזקק לסיוע. בהמשך, רצוי לבדוק טלפונית שהמקרה מתאים למשרד ושעורך הדין המומחה בתחום אכן פנוי לטיפול בתיק. השלב הבא יהיה לברר שהמשרד שבחרתי אכן עומד במסגרת התקציבית אשר נתונה ברשותי; במקרים רבים, עורכי דין טובים יקרים יותר (לא ממש מפתיע, הא?) ולכן נאלץ "להתפשר" על איכות ההגנה שלנו, ולהתאימה ליכולתנו הכלכלית.

 

רושם ראשוני

אין ספק שאין רושם כראשוני, ובמילים פשוטות: גוגל. מומלץ כמובן להתחיל בחיפוש פשוט על עורך הדין; לבדוק המלצות, תיקים קודמים וכתבות אינטרנטיות בולטות. בהמשך, כדאי לבחון את אחוזי ההצלחה של עורך הדין, ואת הניסיון שלו – בפועל – בטיפול בתיקים הדומים לתיק הנידון. חשוב לשים לב לניסיון וההשכלה של עורך הדין, שכן ככול שיש יותר משני אלו, כך הסיכויים להצלחתו עולים. למתקדמים – אפשר גם לנסות ולחפש תגובות של לקוחות עבר – ואפילו לשלוח אליהם דוא"ל או לטלפן – אשר מכירים את עורך הדין והתנהלותו המקצועית, ואף היו בעברם בנעליים שלכם.

פגישה ראשונה

כמובן שהרושם הראשוני יגיע רק בפגישה זו, אולם החיפוש האינטרנטי קריטי כדי להבין את ההיסטוריה והיכולות של עורך הדין עימו נפגשים. לפגישה האישית, מומלץ לבוא טעונים בידע ובמסקנות על עורך הדין, ולהתמקד בבחינת התנהלות השגרתית שלו, ויחסיו ללקוח. בפגישה בארבע עיניים מגלים הרבה יותר מכול חיפוש אינטרנטי, וזאת באמצעות דיאלוג, שיח ושאלות. ככול שתבחנו יותר טוב את ההתנהלות ורמת המקצועיות של עורך הדין, כך תקבלו מושג יותר טוב על האדם שעומד "להציל" אתכם, מכלא, קנס, או ענישה בלתי-נעימה אחרת.

עורך דין פלילי מומלץ
עורך דין פלילי מומלץ

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!