פגעו לכם בזכויות הסוציאליות – איך תטפלו בזה בצורה הנכונה

מדינת ישראל היא מדינה המושתת על זכויות אדם, אפשר לראות זאת בצורה ברורה בחוקי היסוד של המדינה כמו חוק יסוד כבוד האדם וחירותו או כמו חוק יסוד חופש העיסוק.

כל אדם במדינת ישראל זכאי להגנה על פי חוק מפני פגיעה בזכויות שלו וזו עובדה שאין עליה עוררין.

יש הרבה מאוד סוגים של זכויות כמו הזכות לחינוך או הזכות לנוע בחופשיות ויש כמובן גם את הזכויות הסוציאליות שלנו אשר הינן קריטיות לחיינו.

עליכם להבין כי אם המעסיק שלכם פגע בזכויות הסוציאליות שלכם אסור לכם לשתוק ואתם חייבים לטפל בכך בהקדם.

הזכויות הללו הן קריטיות לחיינו וזה משהו שלא נתון בספק או במחלוקת ולכן חובה לטפל בכך בהקדם.

 

מדוע חובה לפנות אל עורך דין במקרה של פגיעה בזכויות סוציאליות?

אז מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בפגיעה בזכויות סוציאליות? אם כן התשובה היא שהדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה זו היא לפנות אל עורך דין אשר יסייע לכם בכך. עליכם להבין כי המעסיק הוא בדרך כלל מאוד חזק מכיוון שהוא עשיר יותר מאשר העובד הפשוט ולכן כל מלחמה אתו היא קשה ומורכבת וספק אם לבד תצליחו לקבל את המגיע לכם. לעומת זאת ברגע שאתם פונים אל עורך דין אזי הוא משווה את מאזן הכוחות ומעניק לכם כוח להתמודד עם המעסיק שלכם. לכן אם פגעו לכם בזכויות הסוציאליות הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין ולא להתפשר על נקודה זו.

 

האם כדאי לפנות אל עורך דין במשרד גדול או קטן?

עליכם להבין כי עורך דין דיני עבודה הוא אשר יסייע לכם בצורה הטובה ביותר לעמוד על הזכויות שלכם. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לפנות אל עורך דין במשרד גדול או קטן? אם כן אתם צריכים להבין כי היחס אליכם במשרד קטן יהיה הרבה יותר טוב מכיוון שאתם תחשבו ללקוח מהותי. לעומת זאת רוב הסיכויים שבמשרד גדול לא יספרו אתכם ואתם לא תקבלו את המגיע לכם. לכן איך שלא נסובב זאת משרד קטן עדיף על פני משרד גדול וזה משהו שכל מי שפגעו לו בזכויות הסוציאליות חייב לזכור וחייב לקחת בחשבון לפני שהוא מחליט לאיזה עורך דין לפנות.

מה ההבדל בין ליטיגטור לעורך דין שלא מופיע בבתי משפט?

עליכם לדעת כי יש עורכי דין המופיעים בבתי משפט ושמם הוא ליטיגטורים בעוד יש עורכי דין הנמצאים מאחורי הקלעים ולא מופיעים בבתי המשפט. אם פגעו לכם בזכויות הסוציאליות כדאי לכם לפנות אל עורך דין שהוא ליטיגטור מכיוון שיש סיכוי לא קטן שהתיק שלכם יגיע לבית המשפט ואז אתם תצטרכו עורך דין המופיע בבתי משפט וזה רק ליטיגטור יכול לעשות.

 

פגעו לכם בזכויות הסוציאליות – איך תטפלו בזה בצורה הנכונה
פגעו לכם בזכויות הסוציאליות – איך תטפלו בזה בצורה הנכונה

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!