באילו מקרים בצבא תרצו להיעזר בעורך דין

לא פעם, חיילים מוצאים את עצמם במצבים מורכבים שהם פשוט לא יכולים להתמודד עמם באופן עצמאי. במקרים מסוג זה, כדאי להיעזר בעורך דין שבקיא בתחום הצבאי. בשורות הבאות נציין בפניכם באילו מקרים בצבא תרצו להיעזר בעורך דין ואיך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שנחוץ לכם בנושא.

 

באילו מקרים בצבא תרצו להיעזר בעורך דין?

ישנה רשימה ארוכה של מקרים שבהם אתם צריכים להתייעץ עם עורך דין שבקיא בתחום הצבאי כדי שתוכלו לקבל את הסיוע שאתם זקוקים לו. בדקנו את הנושא לעומק וריכזנו עבורכם את המקרים הבאים:

אלו המקרים הנפוצים ביותר שבהם חיילים צריכים ליצור קשר עם עורך דין כדי לקבל הכוונה שתאפשר להם לדעת כיצד לפעול.

 

ניתן לפנות גם לצורך בירור אודות זכויות חיילים

לא פעם חיילים בשירות סדיר וחיילי מילואים מוצאים את עצמם תוהים – מהן הזכויות שמגיעות להם? שכן, הם לא מקבלים חוזה ברור שמפרט בפניהם את הזכויות שלהם בתור משרתי צה"ל. לפעמים מציגים בפניהם מידע סביר בעל פה, אך אין מדובר כאן בתוכן מעמיק שמאפשר לחיילים לדעת באמת למה הם זכאים על פי החוק.

עורך דין שעוסק בתחום יוכל להציג את הזכויות שמגיעות לחיילים, כדי שהם יוכלו לדעת מה הם יכולים לעשות ומה נחשב לנוגד את החוק. אם אתם רוצים לדעת פרטים אודות הזכויות שלכם כחיילים, תוכלו למצוא אותן באתר של עו"ד עומרי שטרן שנחשב לעורך דין מוכר בתחום.

חשוב ליצור קשר עם עורך דין מומלץ

כשאתם פונים אל עורך דין, בכל תחום שהוא (ובמיוחד בתחום הצבאי) אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בעורך דין מומלץ. כזה שיודע את התחום על כל בוריו. חשוב מאוד לשים לב שמדובר בעורך דין שבקיא בתחום הצבאי בלבד ושאינו התמחה בנושאים אחרים. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב וממוקד בתחום החשוב לכם ביותר – התחום הצבאי.

 

איך תוכלו לדעת שבחרתם בעורך דין מומלץ?

כדי שתוכלו לבחור בעורך דין מומלץ, אתם צריכים לחפש חוות דעת אמינות מהסובבים אתכם. ניתן לעשות זאת באמצעות בירור עם מכרים מהבסיס או חברים שלכם שמשרתים בבסיסים אחרים. ניתן גם לבדוק פרטים ברחבי הרשת. בגוגל למשל ניתן לבדוק את הביקורות שנכתבו על עורך הדין שהומלץ לכם ולראות אם הוא אכן עורך דין טוב.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לדעת מהם המקרים שבהם תצטרכו להיעזר בעורך דין. מאחלים לכם שתמצאו עורך דין טוב.

באילו מקרים בצבא תרצו להיעזר בעורך דין
באילו מקרים בצבא תרצו להיעזר בעורך דין

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!