האם כמות הפיצויים עולה עם עורך דין תאונות דרכים

בשביל להשיג את סכום הפיצוי המירבי בגין פגיעה פיזית ונזקי גוף שנגרמו מתאונת דרכים יש לבחור את העורך דין הנכון המתמחה בייצוג של נפגעי תאונות דרכים. במאמר הבא נעסוק בכל הקשור ב: פיצויים עקב תאונות דרכים, בחירת עורך דין תאונות דרכים מתאים, פרוצדורות וממשק עם ביטוח לאומי ותביעות ביטוח להשגת הפיצויים המגיעים לכם.

 

דגשים לבחירת עורך דין תאונות דרכים

לצערנו תאונות דרכים הן אירוע שכיח במדינת ישראל. הסיכויים שנהיה מעורבים בתאונת דרכים הם גבוהים, והולכים וגדלים בכל שנה. למקרה והשתתפתם ונפגעתם בתאונת דרכים, חשוב לבחור עורך דין תאונות דרכים טוב בכדי שבמעמד המשפט הוא יעלה את הטענות המדויקות ביותר עבור המקרה והצרכים הספציפיים שלכם. עורך דין טוב ידע להשיג עבורכם את הפיצוי הגבוה ביותר שתוכלו להשיג מחברת הביטוח, ויתמודד מולם במקומכם.
אם אתם לא בטוחים אם מגיע לכם פיצוי וכמה, התייעצו עם עורך דין. ישנן המון סיבות בגינן נפגעי תאונות דרכים רשאים לפיצויים: נזק כלכלי וגופני, כאבים טורדניים, מתן עזרה לצד ג', החזר הוצאות ומגבלות למיניהן.
לכן מומלץ וחשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך שיודע ומכיר את הזכויות המגיעות לכם במקרה של תאונות דרכים והשפעותיה.

** עובדת בונוס**: שכר טרחה של עורך דין בתאונות דרכים הוא סכום קבוע בחוק והוא משולם רק במקרה של זכייה במשפט.

 

זאת זכותם של נפגעי תאונות דרכים לקבל פיצויים

בשל היחס המקומם מחברות ביטוח שונות, נפגעי תאונות דרכים נוטים להצטדק ולהרגיש אשמה אל מול הגופים השונים הכרוכים בהליך הרפואי, המשפטי והפסיכולוגי.
חשוב שתדעו, אין קשר בין אשמת התאונה למתן פיצוי מחברת הביטוח שלכם. הפיצוי מגיע לכם מעצם היותכם חלק מתאונת דרכים:
כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים זכאי לפיצוי מלא מחברת הביטוח שלו מכוח פוליסת ביטוח החובה בעבודה הוא כלקוח משלם מידי חודש.
ההליך הראשון בקבלת פיצוי כספי הוא תביעה של חברת ביטוח החובה בה מבוטח הרכב שהיה מעורב בתאונה. כבר בשלב הזה התייעצות עם עורך דין תוכל להיות קריטית וחשובה למניעת טעויות נפוצות שברוב המקרים יכולות להטות את הכף נגדכם ולגרור אחריה נזק משפטי שלא לצורך.

עובדות בונוס

  • ההנחה הרווחת בקרב הציבור כי מי שאשם בתאונת הדרכים אינו זכאי לפיצוי מלא מחברת הביטוח היא שגויה ונובעת מהתנהלות קלוקלת של חברות הביטוח.
  • שכר הטרחה של עורך דין המייצג אתכם בתביעה בגין השתתפות בתאונת דרכים הינו קבוע בחוק, והלקוח מחויב לשלם אותו על פי חוק רק במקרה של זכייה בתיק.
  • לרוב, עורכי דין המתמחים בתאונות דרכים יהיו בעלי ניסיון גם במקרים של: תאונות אופנוע, תאונה המעורב בה הולך רגל, תאונת פגע וברח, תאונה שהיה מעורב בה אופניים חשמליים, משאית או רכב כבד אחר.
האם כמות הפיצויים עולה עם עורך דין תאונות דרכים
האם כמות הפיצויים עולה עם עורך דין תאונות דרכים

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!