המדריך המלא להתחדשות ערונית

עתידים לעבור התחדשות עירונית בבניין שלכם? ובכן, להלן המדריך המלא להתחדשות עירונית,כך שתוכלו לדעת מראש לקראת מה אתם עומדים. כל הפרטים – במאמר הבא.

התחדשות עירונית – זינוק משמעותי במספר הפרויקטים

לאור מצוקת הדיור במדינת ישראל והמחסור בעתודות קרקע, החלה ממשלת ישראל לקדם באופן משמעותי פרויקטים של התחדשות עירונית, בעיקר בערים מרכזיות כדוגמת ירושלים אשר לה אין כרגע עתודות בנייה פנויות.למעשה, עיריית ירושלים מקדמת בצורה משמעותית בוועדות השונות פרויקטים של התחדשות עירונית כמו גם מסירה את הבירוקרטיה, בעיקר בכל הקשור לביצוע תמ"א 38 עיריית ירושלים, כאשר רק לאחרונה אושרו מאות יחידות חדשות אשר ייבנו במסגרת של התחדשות עירונית. התחדשות עירונית ירושלים מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבור ישראלים אשר מעוניינים להתגורר בעיר, בתנאים מצוינים ובאיכות בנייה יוצאת מן הכלל – בין אם מדובר בפרויקט של פינוי בינוי ובין אם מדובר בתמ"א 38.יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בפרויקטים משמעותיים וכבדי משקל, ולכן עליכם לדעת מראש לקראת מה אתם עומדים, במידה ואתם מעוניינים להעביר את הבניין שלכם תהליך של התחדשות עירונית.

התחדשות עירונית – כיצד מתבצע התהליך?

תהליך של התחדשות עירונית הינו תהליך מורכב אשר מצריך ראשית כל התקשרות עם חברת ייזמות בנייה מקצועית, אשר לה מוניטין כמו גם ניסיון מוכח בהשלמה של פרויקטים של תמ"א 38 כמו גם פינוי בינוי. לאחר התקשרות עם החברה, יש לבצע איסוף של כלל הדיירים של הבניין לצורך קבלת הסכמה, כאשר כיום חייב להינתן רוב של דיירים בכדי להתחיל את התהליך. לאחר אישור מהדיירים, יתחיל תהליך סבוך של אישורים בוועדות התכנון והבנייה העירוניות בהתאם לתוכניות הנדסיות, כאשר רק לאחר קבלת האישור מהוועדה ניתן להתחיל בתהליך. חשוב לציין כי לאור העובדה כי עדיין יש סבכים בירוקרטים רבים, מומלץ להיאזר בסבלנות ולקחת בחשבון כי עשויים להתרחש עיכובים, בהתאם להחלטות הוועדה. אולם, ניתן לומר כי בשנתיים האחרונות החלו להסיר את החסמים בעקבות לחץ ציבורי והחלטות ממשלה, כך שבמידה והנכם מתקשרים עם חברה מקצועית ומובילה בתחומו תוכלו להיות בטוחים כי הפרויקט יתחיל, וכי תוכלו לקבל איכות חיים מצוינת כמו גם עלייה בשווי הכנס בבעלותכם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות התחדשות עירונית? המומחים של חברת התחדשות כאן בעבורכם

חברת התחדשות נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום התחדשות עירונית, וזאת לאור השלמה של מאות פרויקטים באזור ירושלים כמו גם ברחבי הארץ. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת, כך שתוכלו לקבל את המענה הנדרש כמו גם להבין לעומק את התהליך. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר בכתובת https://terra.ltd, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, כך שתוכלו לקבל את המענה הנדרש כמו גם להבין לקראת מה אתם הולכים.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!