חוקי גננות שחובה להכיר לפני שהופכים לגננים בשרון

גיליתם בזמן הסגרים כישורים חדשים, שטרם ידעתם על קיומם? התחלתם לאפות? לנהל בלוג? לגדל צמחים? כן, זה קרה בערך ל80% מהאנשים, כאשר כמחצית מהם אף הצליחו להניף את העניין, לשינוי כיוון מקצועי של ממש.

 

 הכישורים הבסיסים הנדרשים

תמיד התמצאתם בסוגי פרחים, אהבתם להתעסק באדמה ולצפות בסרטים של ערוץ הטבע? מעדיפים להתעסק בעבודה שבה תבלו שעות רבות בחוץ? אולי אתם גננים מלידה, התחום "תפור" עליכם ותוכלו לעשות קריירה רצינית בזה. אז אם אחרי מחשבה מרובה, החלטתם שגינון זה הכיוון ואתם גרים במרכז הארץ ומעניין אותכם ללמוד את התחום, הכתבה שלנו תרחיב את הידע שלכם בעניין וכך תהפכו להיות גננים בשרון.

 

 זה מה שצריך לדעת לפני

שסך הכל מדובר בעבודה לא קלה. גננות זאת עבודה שדורשת המון השקעה פיזית והתשלום עליה משתנה בהתאם לגודל המקום שצריך לטפל בו, האופן שבו צריך לטפל באזור והחומרים שהגנן ישתמש בהם. לכן גם מאוד חשוב להתמצא באזור שבו תעבדו.

 

 ההבדל בין גננים בצפון לבין גננים בדרום

אולי תופתעו לשמוע אך יש הבדל. כל אזור בארץ מיצר אקלים שונה, הרכב האדמה, שיפוע של הקרקע והאופציה לגדל עליו צמחים כאלה ואחרים. הדוגמא הפשוטה ביותר היא שעצי דובדבן, שפורחים, תרתי משמע, באזור הצפון, אינם ניתנים לגדילה בדרום הארץ. היכולת להתמצא בסוגי האדמה וההבנה שיש חשיבות לתנאי מזג האוויר באזור, הן בדיוק מה שהופך גנן למומחה בתחומו.

 איך להיכנס לתחום

לסיים לימודים אקדמיים או לקבל תעודה במקצוע ולהיות בעלים של תיק עבודות, שאותו תוכלו להציג למתעניינים בשירותכם. עוד אין לכם ניסיון? הפתרון לזה הוא פשוט – משפחה וחברים. עיצובים שתבצעו עבורם במחיר סמלי או בחינם, יבנו לכם את תיק העבודות, שאותו תוכלו להציג ואנשים יוכלו להתרשם מהם ולהגיע אליכם.

בסופו של דבר, הפרסום הטוב ביותר קורה דרך האינטרנט ובצורה של מעבר מפה לאוזן, בין המכרים שלכם. חשוב להדגיש, שלימודים אקדמיים, יפתחו בפניכם המון דלתות, כגון עבודה בארגונים גדולים, בין אם ממשלתיים ובין אם פרטיים ובסופו של דבר, אם שואפים ממש גבוה, ניתן גם להגיע לשיתופי פעולה בינלאומיים.

 

 ולסיום, האם מה שניתן להרוויח מהתחום, שווה את השינוי קריירה והכניסה לגינון

בסופו של דבר, את השינוי של הקריירה עושים מתוך חוסר שביעת רצון מהמקצוע הקודם. הרגשה של תסכול או שאתם לא ממצים את היכולות שלכם והרצון לעסוק במשהו אחר. אבל ופה נדגיש ממש בקצרה, גינון יכול להיות עסק מאוד רווחי, ברגע שיכירו אותכם, את העבודות שלכם וברגע שתרוויחו את המוניטין שלכם.

בשורה תחתונה – מדובר במקצוע שמשלב בין ידע מאוד מוקפד ומדויק לבין תחום אמנותי ויצירתיות ובגדול, מי לא רוצה לעסוק בדבר כזה, שיש בו גם נשמה?

חוקי גננות שחובה להכיר לפני שהופכים לגננים בשרון
חוקי גננות שחובה להכיר לפני שהופכים לגננים בשרון

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!