חלית? אולי מגיע לך פטור ממס ההכנסה

אנחנו מוקפים באנשים שסובלים מבעיות רפואיות שונות. אצל חלק מהאנשים אנו יודעים בדיוק מהן הבעיות הללו, בעוד אחרים לא תמיד משתפים אותנו בעניינים הפרטיים שלהם. המדריך הנוכחי פונה אל כל אדם באשר הוא שרוצה להכיר את ההטבות שהמדינה מעמיקה לאנשים חולים. אם אתם מכירים מישהו חולה או חולים בעצמכם במחלה כלשהי, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק.

 

תכירו את הרקע המעמיק שהביא אותנו לכתוב את המדריך החשוב הזה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע בנוגע לפטור ממס הכנסה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנה אלינו קרוב משפחה ושיתף אותנו במחלה קשה שהוא לוקה בה מזה זמן רב. הוא רצה לציין בפנינו מידע חשוב רגע לפני שהוא כבר לא יוכל לדבר, בגלל שהמחלה שלו פוגעת במיתרי הקול.

אנחנו עצרנו אותו במהלך השיחה וביקשנו לדעת אם הוא בדק אם יש לו זכאות לקבלת פטור ממס הכנסה. כשהבנו שהוא לא ידע בכלל שיש אפשרות כזו, החלטנו לסייע לו יד ביד עם העניין ולאחר מכן, לכתוב מדריך מקיף שיעלה את המודעות לנושא. אנו מזמינים אתכם להצטרף ולקחת חלק במסע.

 

חליתם? בואו תבדקו אם יש לכם זכאות לפטור ממס הכנסה

אם אתם או מישהו שקרוב אליכם חלה לאחרונה, עליו לבדוק אם הוא עומד בקריטריונים לקבלת פטור ממס הכנסה. אנו מדברים על קריטריונים שנקבעו על ידי המוסד לביטוח לאומי והם נוגעים לאנשים שיש להם נכות מעל ל – 75% נכות או מי שיש להם תעודת עיוור בעקבות עיוורון לצמיתות.

 

תכירו את הקריטריונים לזכאות

אם נקבעו לכם מעל ל – 90% נכות  לצמיתות, אתם זכאים לקבל את הפטור המיוחל. אם נקבעו לכם אחוזי נכות אלו אך לא לצמיתות, אלא לזמן מוקצב, כדאי שתדעו שהחוק קובע שכל עוד מדובר במינימום של 185 ימי זכאות – אתם יכולים  לקבל את הפטור המדובר. מי מכם שקיבלו כ – 75% ומעלה, עשויים לקבל פטור ממס הכנסה אך רק על קופות הגמל.

 

איך תוכלו לבדוק את הזכאות שלכם?

אם אתם לא בטוחים כמה אחוזי נכות יש לכם, אתם יכולים לפנות אל גורמים מוסמכים שיסייעו לכם בהליך. שימו לב – הדבר נכון גם למי מכם שסובלים ממחלה אבל טרם הוכרו במוסד לביטוח לאומי. אם זהו מצבכם, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל גורמים מקצועיים שילוו אתכם כדי לבחון אם אתם זכאים לקבלת אחוזי נכות. אם כן, כדאי שתדעו שהחיים שלכם עומדים להשתנות. שכן, אתם עשויים לקבל הטבות שונות בכל מיני מקומות ולא רק במס הכנסה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אם מגיע לכם פטור ממס הכנסה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, עליכם פשוט לבדוק את העניין באופן מעמיק ולוודא אם אתם זכאים או לא.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!