נקלעתם לסכסוך בבית משפט? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ליטיגציה

דיון בבית משפט יכול לגרום ללחץ אצל כל אזרח.

בית משפט עלול להישמע כמו מקום מעט מפחיד, והפחד הזה נובע מחוסר הניסיון של האזרח בבית המשפט. בתורת המשפט, התחום העוסק בהידיינות בבתי משפט נקרא ליטיגציה.

עו"ד המתמחים בייצוג בבתי משפט נקראים ליטיגטורים.

כאשר אתם נקלעים לסכסוך שמגיע לידי דיון בבית משפט עליכם להיעזר בשירותיו של עו"ד המתמחה בייצוג בבית משפט, מלבד תחום העיסוק של עורך הדין שאותו תצטרכו לבחור לאור העניין שבו אתם עסוקים.

עורך דין ליטיגציה מנוסה יגביר את הסיכוי שלכם לזכות בדין.

עו"ד נדל"ן שניר חזוט הוא עו"ד העוסק בתחום הליטיגציה בנדל"ן, ויחד אתו תוכלו להיות בטוחים שהדיון בעניינכם בבית המשפט ינוהל על הצד הטוב ביותר.

הנה כמה דברים שחשוב שתדעו על ליטיגציה, ואיך עו"ד יעזור לכם במקרים האלה:

 

מה ההבדל בין ליטיגטור לעו"ד רגיל?

בתחומים רבים שבהם תזדקקו לעורך דין, אין צורך לפנות לליטיגציה. סגירה של חוזה, העברת דירה או חתימה על צוואה יכולה להיעשות במשרדו של העו"ד ואין שום צורך בהגעה לבית המשפט. אם אתם במצב שבו אתם נזקקים לפתור בעיה שהגיעה לפתחו של בית המשפט, יהיה עליכם להיעזר בעו"ד שייצג אתכם בבית המשפט.

 

מדוע לא כדאי לבחור עו"ד רגיל לייצוג בבית משפט?

הייצוג בבית המשפט הוא מלאכה משפטית סבוכה העומדת בפני עצמה. לא די בכך שעו"ד שלכם יכיר את התחום שבו אתם צד בדיון אלא הוא צריך להיות בקי בייצוג בבתי משפט. בחרו עו"ד בעל ניסיון המומחה בתחום. עם זאת, חשוב לציין שכיון שמדובר בדיון בבית המשפט חשוב שלליטיגטור תהיה ראייה רחבת היקף בתחום שבו הדיון ולא רק מבט צר על תחום ספציפי.

 

מה התכונות החשובות אצל ליטיגטור?

בניגוד לעורך דין שאינו מייצג בבית משפט, כאשר מדובר בליטיגטור חשוב לבחון את תכונות האישיות שלו. חשוב שתרגישו תחושת ביטחון כאשר אתם יושבים עם עורך הדין שלכם. בנוסף, חשוב שתהיינה לו יכולות בינאישיות גבוהות, יכולת הבנה של אנשים וקריאת סיטואציה. בבתי המשפט היכולות הללו עושות את ההבדל בין הזכייה בדיון לבין הפסד בו.

 

מה הליטיגטור צריך לדעת?

כאשר אתם בוחרים עו"ד שייצג אתכם בבית המשפט חשוב שעורך הדין שלכם יכיר כל צד בתיק. חשוב שעורך הדין שלכם יכיר מראש את כל צדדי הסכסוך לרבות הצד שנגדכם. היכרות מעמיקה עם הצד השני תוכל למנוע הפתעות לא נעימות במהלך הדיון ולשפר את היכולת של עורך הדין שלכם להתכונן לדיון.

הסבירו לעורך הדין שלכם מה הנקודות החשובות ביותר מבחינתכם, ומה לדעתם נקודת החוזק שעומדות לטובתכם. למותר לציין שאין להסתיר מעורך הדין שלכם אף פרט כדי למנוע מצב שבו הוא מגלה על קיומו של פרט מסוים רק בבית המשפט.

 

נקלעתם לסכסוך בבית משפט הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ליטיגציה
נקלעתם לסכסוך בבית משפט הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ליטיגציה

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!