מאיר בקרמן עורך דין בתחום החזרי המס

אנשים רבים חשים מוטרדים ומבולבלים אל מול עולם המיסים הסבוך ומערכת המיסים הבלתי ניתנת להבנה. בכל הקשור לתחום של החזרי מס, רב הנסתר על הגלוי: למי מגיע החזרי מס? האם כל אחד יכול לקבל החזרי מס? איך משיגים החזרי מס? איך החזרי מס ייכנסו אליכם לחשבון? בנוסף, אנשים רבים תוהים ושואלים לגבי כמה מס בכלל עליהם להפריש מלכתחילה. כדי לפתור את כל השאלות האלו, עורך דין מאיר בקרמן עומד לשירותכם וישמח לעזור לכם. במאמר זה יוסבר כל מה שצריך לדעת אודות עולם המיסים והחזרי מס.

 

מס הכנסה: למה צריך את זה בכלל

אנשים רבים לא מבינים את המהות של חוק מס הכנסה ומדוע מכל הכנסה שאנחנו מקבלים אנחנו חייבים להפריש מס. הדבר יוצר תסכול רב וחוסר הבנה סביב כל נושא המיסים, במיוחד כאשר מתחילות לקרות בו תקלות וכאשר לא ממלאים טפסים באופן נכון ולא מצהירים על הכנסות בצורה נכונה. על כן, ישנם חוקים סדורים ומסודרים במערכת המיסים הכוללים כל מה שצריך לדעת ולהכיר בעולם המיסים. הבעיה המרכזית בחוקים אלו, שהם לא ברורים למי שלא למד משפטים באופן סדור והתמחה בתחום המיסים, ועל כן הם נשארים עלומים ולא ברורים לרוב האוכלוסייה. מה עושים במקרה כזה? פונים לעורך דין מאיר בקרמן: הגורם המקצועי ביותר בתחום החזרי המס. מאיר בקרמן עורך דין מומחה לתחום המיסים אשר יוכל לעשות לכם סדר בכל הקשור להפרשות מס.

 

החזרי מס: למי מגיע החזרי מס?

ייתכן ובמשך חודשים ואף שנים שילמתם הרבה יותר מיסים ממה שהייתם אמורים לשלם. במקרה כזה, אין סיבה שתרגישו שהכסף שלכם הלך לאיבוד לעד והפסדתם אותו לנצח. להפך: יש דרך פשוטה לקבל בחזרה את המיסים שהפרשתם, על ידי החזרי מס. הבעיה בחוק החזרי המס היא שבדומה לחוקי מס אחרים לא רבים בקיאים בו ולא רבים יודעים כיצד לפרש אותו. על כן, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין מאיר בקרמן, איש המיסים שיעשה לכם סדר בכל הקשור להחזרי מס.

 

חדשות משמחות: כל אחד יכול לקבל החזרי מס

לא רבים יודעים כי כל אחד ששילם יותר מיסים לאורך תקופת זמן מסוימת יכול לקבל החזרי מס בצורה יעילה ופשוטה, על ידי שימוש בשירותיו של עורך דין מקצועי לענייני מיסים כגון עורך דין מאיר בקרמן. לאחר שתפנו אליו, עורך דין מאיר בקרמן יקבע אתכם פגישה מסודרת אשר במסגרתה הוא יוכל להבין ממכם על סוג ומקור ההכנסות שלכם ובהתאם לכך אלו החזרי מס אתם אמורים לקבל. לאחר מכן, עורך דין מאיר בקרמן יפנה אל רשויות המיסים כדי לוודא שאתם מקבלים החזרי מס ביעילות ובמהירות. לעוד מידע תוכלו לפנות למאיר בקרמן בכל פלטפורמה: דרך הבלוג האישי, דרך פייסבוק, לינקדאין ויוטיוב. עורך דין מאיר בקרמן זמין תמיד כדי לתת לכם שירות מעולה.

 

מדרגות מס: כל מה שלא העזתם לשאול

תהיתם פעם כיצד סכום המיסים שעליכם להפריש נקבע מלכתחילה? התשובה לשאלה זו נעוצה במושג "מדרגות מס". מדרגות מס הינן הדרך של מס הכנסה להבין ולחשב כמה מס עליכם להפריש מההכנסה שלכם ובהתאם לגובה ההכנסה עצמה. כך יוצא באופן הוגן ושוויוני, שמי שמכניס יותר מפריש יותר מס, לעומת מי שהכנסותיו פחותות והוא מפריש פחות מס, בהתאמה. עד כאן העניין נשמע פשוט, אך הדברים מתחילים להסתבך כאשר יש לכם מספר הכנסות שונות במקביל. מה עושים במקרה כזה, איך מחשבים את מדרגות המס? כדי לוודא שאתם מפרישים בדיוק את המיסים שעליכם להפריש בהתאם למדרגות המס הנכונות, עליכם לפנות לעורך דין מאיר בקרמן, אשר יוכל לעשות לכם סדר ולהבהיר ביחד איתכם מה היא מדרגת המס הנכונה שלכם.

 

נקודות זיכוי מס הן הדרך הקלה להחזרי מס

רבים לא יודעים שהם זכאים לנקודות זיכוי מס, ומגלים זאת בדרך הקשה, לאחר שלא נהנו מההנחה שנקודות זיכוי מס מעניקות. רק מעצם היותכם תושבי ישראל, למשל, הינכם זכאים לנקודות זיכוי מס. גם נשים זכאיות לנקודות זיכוי מס באופן אוטומטי, וגם בעלי משפחות, למשל הורים לילדים ובני זוג אשר לא עובדים. בכל המקרים האלו ועוד יש הנחה באחוז המיסים שעליכם להפריש. אם לא הייתם מודעים להנחה זו ולא השתמשתם בה מעולם, הצטבר למענכם סכום מיסים שהפרשתם ולא באמת הייתם צריכים להפריש, ואת כל כולו ניתן לקבל בהחזרה על ידי החזרי מס. עורך דין מאיר בקרמן יוכל לדאוג לכך שתקבלו את מלוא סכום החזרי המס המגיעים אליכם, ולוודא כי אתם מממשים את כל נקודות זיכוי המס המגיעות לכם בהתאם לקריטריונים האישיים שלכם.

 

איך לבחור עורך דין לענייני מיסים בישראל בשנת 2021

ההיצע הגדול שיש היום לעורך דין בישראל עלול לבלבל כל אחד שרוצה לשכור שירותיו של עורך דין שיעשה לו סדר בכל ענייני המיסים. חשוב להכיר כמה קריטריונים לפני שניגשים לבחור עורך דין לענייני מיסים:

  1. הצעת מחיר הוגנת: אתם רוצים לשלם בהתאם לשירות שאתם מקבלים ולקבל שירות מקסימלי בתמורה לתשלום שאתם נותנים.
  2. שירות מבעל מקצוע בתחום שעבר הסמכות והכשרות: בכל הנוגע לענייני מיסים ועניינים משפטיים חשוב לבחור עורך דין מומחה לענייני מס, ולא רואה חשבון או עורך דין מתחום אחר שאינו מיסים. אתם רוצים להפקיד את המיסים שלכם בידיים של מישהו שלמד משפטים באוניברסיטה ועבר הסמכות והכשרות הקשורות לעולם המיסים, בדיוק כפי שכאשר אתם הולכים לבצע עקירת שן אתם רוצים שרופא שיניים מומחה יטפל בכם, ולא רופא שמתמחה ברפואת אף אוזן גרון.
  3. המלצות: לפני שניגשים לבחור עורך דין חשוב לברר, לערוך מעין סקר שוק קטן ולהבין איך לקוחותיו האחרים של עורך הדין קיבלו ממנו שירות בעבר מרגישים לגביו והאם הם ממליצים עליו.

 

מאיר בקרמן: עורך דין מומלץ לענייני מיסים

בהתאם לקריטריונים שנכתבו, עורך דין מאיר בקרמן עונה על כל אלו ויכול להבטיח שתקבלו שירות מקסימלי בתמורה להצעת מחיר הוגנת ושווה לכל כיס. עורך דין מאיר בקרמן יוכל לגרום לכך שתרוויחו את כל החזרי המס המגיעים לכם, ולמנוע לכם בעיות מיסים נוספות בעתיד. על כן, בחירה בעורך דין מאיר בקרמן תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שמתלבט בכל הקשור למיסים וכל מי שחושב שמגיעים לו החזרי מס וישמח לקבל אותם בהקדם האפשרי.

 

לסיכום

עולם המיסים עלול להיות מתסכל מאוד מסיבות רבות. אנשים רבים לא מבינים את חוקי המיסים, כמה מיסים עליהם לשלם בהתאם להכנסות שלהם והאם יש להם זכות לקבל החזרי מס במקרה ושילמו יותר מיסים ממה שהם אמורים. מדרגות מס ונקודות זיכוי מס הם מושגים שחשוב להכיר בכל הנוגע לעולם המיסים, וכיצד מחשבים כמה מיסים אמורים להפריש וכמה החזרי מס מגיע לכם. בכל הקשור לנושאים אלו ועוד, עורך דין מאיר בקרמן יכול לתת מענה מקצועי, יעיל ומידי, לאחר פגישה אתו. אם גם אתם רוצים שהמיסים שלכם יהיו בידיים טובות, פנו למאיר בקרמן.

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!