מדוע כדאי ללמוד ערבית לפני הגיוס לצה"ל

עומדים לקראת גיוס? רגע לפני שאתם קושרים את שרוכי הנעליים הגבוהות, ורוכסים את כפתורי החולצה הירוקה, יש לנו הצעה מפתה: לימודי ערבית קדם צבא.

לימוד השפה הערבית מהווה כלי עוצמתי במיוחד להשתלבות במערכת של צה"ל, אם אתם מעוניינים "להשתפשף" בשפה שימושית עוד טרם היכנסכם לכור ההיתוך הישראלי, מוטב שתעשו זאת עכשיו.

לימוד ערבית לפני הגיוס – אהלן וסהלן.

 

ערבית ככלי להבנת המציאות הערבית בישראל

ביו אם אנו אוהבים את המציאות הזו ובין אם לא, היא קיימת: חיים ערביים שלמים בשטחה של מדינת ישראל. אנו נפגשים איתם מדי יום במהלך חיינו, שומעים עליהם רבות בתקשורת, ונוסעים בכבישים אותם גודשים שלטים מתורגמים לערבית. לפני הגיוס לצה"ל, זהו העיתוי המתאים ביותר לתהליך לימוד קורס ערבית אונליין, לִמַאדַ׳א (מדוע, ערבית)?

 

לימוד ערבית לפני גיוס ככלי להכרת חיילים מרקע ערבי

ביחידות הצבאיות השונות תוכלו לפגוש בפנים כהות יותר ובמבטא גרוני עמוק, שכן לצה"ל מגויסים גם ערבים ישראליים המתערים בחיים הצבאיים. כדי שתוכלו להעשיר את מעגל המכרים שלכם, ולהיחשף לתרבות חיים מעניינת ושונה, חשוב שתרכשו את השפה הערבית, כך תוכלו לדבר עם חיילים ערביים בגובה העיניים, ללא פערים של שפה. כאשר תכירו את השפה היטב, תוכלו גם להבין מאפייני תרבות ולהסתכל בעין לא סטיגמטית על הציבור הערבי בישראל.

 

לימוד ערבית לפני גיוס ככלי להתקדמות לאגף המודיעיני

שאפתנים בבסיסכם ורואים את עצמכם משרתים ביחידה מודיעינית? אחד הכלים שיסללו לכם דרך היישר אל תפקידים נחשקים, הינה ידע בשפה הערבית. כלי זה יעזור לכם במחקר, בפעילויות מעקב ופעילויות הסתערבות – אם אתם מעוניינים בפעילות סוערת והרפתקנית. אם אתם בעניין לכבוש במהירות את הפסגה, חשוב שתעבדו עוד קודם על הידע שלכם בשפה הערבית.

לימוד ערבית כשפה רשמית בישראל

אין להתכחש לכך שערבית היא אחת מהשפות הרשמיות בישראל, ובכל קופסת קוטג', תוכלו לקרוא על האריזה כיתובים בערבית. כחלק ממילוי תפקידכם כאזרחים נאמנים, חשוב להתמצא בהוויות המדינה ובהלך רוחם של תושביה. זוהי שפה בסיסית שכל מי שרוצה להרחיב את אופקיו ולהתנהל היטב, חייב לדעת אותה.

 

לימוד ערבית למטרות פיתוח הקריירה

300 מיליון תושבים ברחבי העולם הם דוברי ערבית כשפת אם, בישראל הם מהווים כוח כלכלי מהותי ובהחלט משפיעים על המסחר בשטחה. במידה ומיד אחרי הצבא תרצו לפתוח בקריירה מזהירה, חשוב שתיערכו לכך כבר מעכשיו. יש לדעת כי מקומות עבודה רבים בארץ מחפשים דווקא דוברי ערבית, כך שידיעת השפה נותנת לכם נקודות זכות רבות.

 

לומדים ערבית אונליין עם "מדוברת"

מוזמנים ללמוד את רזי השפה והתרבות הערבית ממיטב המורים של מכללת "מדוברת". השיעורים מתנהלים אונליין על ידי מרצים בעלי ניסיון והיכרות מעמיקה בשפה הערבית בתרבות ובסלנג. זה הזמן לרכוש כלי איכותי שיפתח לכם דלתות. בִּ(אל)תַﬞוְפִיק (בהצלחה)!

מדוע כדאי ללמוד ערבית לפני הגיוס לצה”ל
מדוע כדאי ללמוד ערבית לפני הגיוס לצה”ל

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!