מהטרדה מינית ועד מרמה – מה עושה עורך דין פלילי

כולם מכירים אותו, פשוט כי הוא מופיע לא פעם בחדשות בהקשרים שנוגעים למקרים המוכרים ביותר. זה יכול להיות לאחר רצח מצער של עוד אישה שנכנסה לסטטיסטיקה או לאחר הטרדה מינית שאירעה מצד אדם מוכר. אבל עורך דין פלילי הוא הרבה מעבר לזה.

כדי להעלות את העניין למודעות, יצאנו לבדוק מה עושה עורך דין פלילי (מעבר לדברים המוכרים לנו). אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד מה עושה עורך דין פלילי?

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע לתשובות בנושא

בחרנו הפעם שלא לעיין בספרות המקצועית ובמקורות חיצוניים כתובים. כשהחלטנו לכתוב מדריך שיעסוק בעיסוקיו של עורך הדין הפלילי, הבנו שאנו הולכים לפנות אל אנשים שונים שמכירים אותו מקרוב. לכן, פנינו אל קבוצות פייסבוק שונות שעוסקות בתחום הפלילי ובהם יש לא מעט אנשים שהואשמו בפלילים לפחות פעם בחייהם.

שאלנו אותם במה הם הואשמו כדי להבין איך עורך הדין הפלילי סייע להם. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 100 תשובות (אנונימיות ברובן) שסייעו לנו להבין באופן עקיף מה עושה עורך דין פלילי. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל מי שלקחו חלק בכתיבת המדריך והגיבו על השאלות הללו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

מה עושה עורך דין פלילי? הדבר ה – 1

עורך דין פלילי מייצג אנשים שמכרו או צרכו סמים מסוכנים. אולי תופתעו לשמוע שיש לא מעט מקרים כאלו שאירעו בשנה האחרונה ברחבי הארץ. שכן, מעל ל – 10 אנשים שהגיבו על הפוסט שלנו ציינו שעורך הדין שלהם ייצג אותם לאחר שהם היו מעורבים בכל הנוגע לצריכה של סמים מסוכנים, כמו למשל:

  • קוק
  • אופיום
  • הרואין

 

מה עושה עורך דין פלילי? הדבר ה – 2

עורך דין פלילי מייצג את מי שהיו מעורבים בהטרדה מינית. לצערנו, אנו שומעים על לא מעט מקרים כאלו שאירעו רק בחודשים האחרונים. הדבר בא לידי ביטוי מצד אנשים שמוכרים למרבית הציבור (כמו שחקנים, מלהקים וכו') ולעיתים גם על ידי אנשים שלא מוכרים. כמו למשל, מנהלים בחברות שונות, פסיכולוגים ועוד.

 

בחירה נכונה בעורך דין פלילי

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי. אנו מוכרחים לציין בפניכם כי אם הואשמתם בנושא מסוים שמופיע פה (וגם אם הוא אינו מופיע פה), אתם צריכים לדעת כי עליכם לבחור את עורך הדין שלכם באופן קפדני.

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי חשוב לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולשמוע חוות דעת על עורכי דין טובים בתחום שייצגו אתכם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הדברים שעורך דין פלילי עושה. כעת, כשיש בידיכם את המידע, אתם יכולים לפנות אל עורך דין מומלץ ולקבל את הליווי הדרוש לכם.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!