מהם החוקים שחובה להכיר לפני התחלה של השקעות נדל"ן בחו"ל?

שוק הנדל"ן בכלל ובחו"ל בפרט, מציע אפשרויות השקעה רבות ומגוונות, אך לצד הפוטנציאל העצום שיש בתחום הזה, יש גם סיכונים.

רגע לפני שאתם משקיעים זכרו שנדל"ן הוא ממש לא תחביב, אלא מקצוע שיש לקחת ברצינות, ולכן חשוב להיצמד לכמה חוקים על מנת שתוכלו לעשות את

זה במקצועיות ולמנף את סיכויי ההצלחה של ההשקעה שלכם בצורה הטובה ביותר ולטווח הארוך.

 

מהם החוקים שחובה להכיר לפני התחלה של השקעות נדל"ן בחו"ל?

עולם השקעות הנדל״ן הוא תחום מורכב שדורש הרבה תשומת לב, ועל כן כל מי שרוצה להשקיע בנכס ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר צריך תחילה לדעת ולהבין לקראת מה הוא הולך. הנה כמה חוקים שחובה להכיר לפני שמתחילים לבצע השקעות נדל״ן בחול:

 

לעבוד עם חברת השקעות נכונה

כאשר משקיע בוחר לבצע רכישת נכסים בחו״ל לצורך השקעות נדל״ן בחו״ל הוא צריך להכיר את המקומות האטרקטיביים ביותר להשקעה, להשקיע בכרטיס טיסה ולחפש את הנכסים המוצלחים ביותר באותה מדינה בכדי לייצר לעצמו נכסים מניבים, והדבר יכול להפוך להליך מורכב וארוך.

כמו כן, כל מדינה נבדלת בחוקי המס החלים על רכישת דירה, חוקי המקרקעין וחוקי השכירות, ולכן יש יתרון בעבודה עם חברת ההשקעות נכונה אשר מאומנת בעזרת הידע והניסיון הפיננסי שלה לזהות נכסים בעלי פוטנציאל.

על כן, גם המשקיעים המנוסים ביותר, מעדיפים לבצע עסקאות על ידי גוף מתווך הפועל ומכיר את הנפשות הפועלות באותה מדינה, ולכן הפעולה הראשונה שיש לבצע היא בחירה של חברת השקעות נכונה שיודעת ומכירה את האזורים הנכונים להשקעה בנדל״ן בעלי אחוז תשואה גבוה.

מיקום מיקום מיקום

בארץ מחירי הנדל״ן עולים ומטפסים משנה לשנה, אך כל מדינה חווה את הנדל״ן באופן שונה ולעיתים אף ישנם נפילות מחיר מהותיות אשר הביאו משקיעים להפסדים גבוהים. על כן, יש לבצע שיקול מקצועי ומחושב מאוד בהשקעות נדל״ן בחו״ל ולוודא איפה כדאי לקנות דירה להשקעה.

 

טיפול ותחזוקה קבועה של הנכס לשוכרים

כאשר אנחנו משכירים נכס בחו״ל, כמו גם בארץ, לשוכרים יש דרישה לתחזוקת הנכס ועל כן, יש לדאוג שיהיה לנו שם מי שיתחזק אותו. גוף תחזוקה מקצועי שיודע לתת מענה מהיר ויעיל לשוכרים, הוא כלי עזר חשוב מאוד למשקיע שכן, הדיירים ירצו להישאר בנכס לאורך זמן. מה ששומר על ערך התשואה בכך שהנכס אינו עומד ריק משוכר.

 

חוקי השקעות נדל״ן בחו״ל – על מה כדי לשים דגש?

גוף השקעות מיומן, מקצועי ואמין אשר יודע למצוא את הנכסים האטרקטיביים להשקעות נדל״ן בחו״ל ולתחזק אותם בעזרת חברת תחזוקה איכותית שתדאג לכל פרט ביעילות ובמהירות אשר יורידו מטרדתו של המשקיע את כל המורכבות המשפטית, הכלכלית והתחזוקתית שתנוהל תחת מטריה אחת הוא הדבר הראשון שיש לשים דגש עליו בכל הקשור להשקעות נדל״ן בחו״ל.

מהם החוקים שחובה להכיר לפני התחלה של השקעות נדל”ן בחו”ל
מהם החוקים שחובה להכיר לפני התחלה של השקעות נדל”ן בחו”ל

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!