מה עושה עורך דין פלילי?

בתקופה האחרונה מדובר רבות על עורך דין פלילי והתפקידים שלו. מקרים שדוברו לא מעט ברחבי המדיות השונות הביאו לשיח ער בנושא. מבירור מעמיק שערכנו בתחום ומקריאה של תגובות שונות שמופיעות ברשת, התברר לנו כי ישנו מידע שגוי שנכתב על ידי מי שלא מכירים את התחום באופן מעמיק. עובדה זו גרמה לנו לעצור את הכול ולכתוב מדריך שמסביר באופן מקצוע ומלא את הדברים שעורך דין פלילי עושה.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לדברים שעורך דין פלילי עושה במסגרת תפקידו, ראוי שנציין בפניכם פרט חשוב מאוד – המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים יודעי דבר. שכן, היה לנו חשוב לקבל מידע נוסף ולאשש את זה שקיים ברשותנו. לכן, פנינו אל יודעי דבר וביקשנו לבדוק שהפרטים שכתבנו במדריך אכן נכונים. לשמחתנו, כל המידע התקבל כנכון. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא מדובר כאן במדריך שנכתב על ידי חובבנים, אלא על ידי בעלי מקצוע שיודעים דבר או שניים בתחום.

 

עורך דין פלילי ומערכת המשפט

הדבר הראשון שחשוב לציין על עורך דין פלילי זו העובדה שהוא יכול לייצג את הלקוחות שלו באמצעות המערכת המשפטית בארץ. עורך דין פלילי טוב יעשה את כל שביכולתו כדי שהזכויות של הלקוח שלו ימוצו עד תום. בין אם מדובר במצב שבו יש ייצוג של חשודים שהואשמו בעבירות מאוד חמורות או בייצוג של קורבנות.

 

סנגור ציבורי

עורך דין פלילי יכול לבחור להיות סנגור ציבורי. הדבר אומר בעצם שהוא יכול לבחור לקחת על עצמו כל מיני תיקים פליליים שונים או שהוא יבחר לסייע לאזרחים שונים שזקוקים לסיוע ואין באפשרותם לממן עורך דין פלילי באופן פרטי. ראוי לציין כי הבחירה נתונה אך ורק בידו של עורך הדין עצמו.

 

ייצוג נאשמים

עורך דין פלילי שעומד בקריטריונים הבאים יוכל להתחיל לעבוד בתחום ולייצג את הנאשמים החשודים בבית הדין:

  • צבר השכלה מתאימה
  • בעל ניסיון רב שנצבר תוך התמחות במשרד עורכי דין
  • בעל רישיון מתאים

 

בחירה נכונה בעורך דין פלילי

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי וגיליתם כי אתם צריכים את שירותיו של עורך דין פלילי, כדאי שתדעו שעליכם לערוך בירור מקיף טרם הבחירה. יש מי שבוחרים את עורך הדין שלהם באופן שאינו שקול והם עלולים לשלם על כך ביוקר. ההמלצה היא להתייעץ עם אנשים שבקיאים בתחום או לקרוא חוות דעת שונות שנכתבו ברחבי הרשת אודות עורך הדין. ניתן לקרוא את חוות דעת אלו בלשונית הביקורות של גוגל או ברשתות החברתיות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עושה עורך דין פלילי. כעת, יש לכם את כל המידע האמין בתחום, כך שאתם יכולים להעביר אותו הלאה אל כל דורש.

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!