קניית מגרש לבנייה: האם עורך דין רק עורך את החוזה או גם מלווה את העסקה?

חלומם הנחשק והנכסף של רוב האנשים, בין אם הם ישראלים או לא, הוא בניית קורת גג מעל ראשם. קניית מגרש לבנייה מצריכה ליווי מקצועי ונכון, אלא אם כן אתם קבלנים שחיים ונושמים בניית מבנים. במקרים רבים, אנשים בוחרים להסתייע בשירותי עורכי דין מומלצים לליווי עסקאות רכישת דירה. בואו נבין מדוע.

עורכי דין עשויים לספק שירות מאוד מקיף של ייעוץ וליווי תהליכי רכישה מורכבים. יחד עם זאת, עו"ד עשוי להיות גם הכתובת הנכונה עבור סיוע כספי לרכישת מגרש לבנייה. לרוב, בכדי לממן רכישת מגרש לבנייה, יש צורך לקחת הלוואות כאלו ואחרות. את ההלוואות ניתן לקחת מהבנק, אך גם ניתן לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, שבעזרתן ניתן לרכוש מגרשים לבנייה, לממן שיפוצי דירות ועוד. ישנם עורי דין המתמחים במימון פרויקטים שונים, ביניהם גם פרויקטים של ברכישת מגרשים. (משרד עורכי דין בירושלים).

רכישת מגרש לבנייה, הלוואות לעובדי מדינה

בחלק ניכר מהמקרים בהם יש צורך לרכוש מגרש לבנייה, מומלץ מאוד להתעניין אילו הטבות מגיעות לעובדי מדינה. אם אתם עובדי מדינה, מגיעות לכם הלוואות בתנאים נוחים במיוחד, ואפילו ניתן לקחת משכנתא לעובדי המדינה עבור רכישת מגרש לבנייה.

חשוב לציין כי בדרך כלל, מומלץ גם להסתייע בשירותיהן של חברות ייעוץ משכנתאות מקצועיות. (טיפים ללקיחת משכנתה)  אלו, יהיו מסוגלות לספק לכם שירות כולל של ייעוץ לפני רכישת מגרש לבנייה. כשלוקחים משכנתאות או הלוואות קצרות טווח, יש צורך תמיד להתחשב בשלל פרמטרים שונים המשפיעים על גובה ההחזרים החודשיים, אותם תצטרכו לשלם במשך תקופת ההחזר. נוסף על ההחזר החודשי, יש צורך לקחת בחשבון גם נושא של ביטוח חיים, תשלום לעו"ד המלווה את העסקה ועוד.

הלוואות חוץ בנקאיות לרכישת מגרש בנייה

ישנן דרכים שונות ללקיחת הלוואות גדולות, ודרכים אלו נקראות הלוואות חוץ בנקאיות הניתנות למבקשיהן בצמוד לבדיקת היכולת שלהם להחזירה, ללא קושי או היתקעות בתהליך. אנשים רבים מעדיפים להסתייע בעורכי דין המממנים פרויקטים בסדר גודל שכזה, מפני שהם מרגישים שזו הדרך הבטוחה ביותר. יחד עם זאת, אנשים רבים אחרים גם נעזרים בהלוואות חוץ בנקאיות הניתנות על ידי חברות הביטוח השונות.

חברות ביטוח מספקות גם הן הלוואות חוץ בנקאיות, כך שבפני המבקשים ללוות סכומים גדולים, ישנן אופציות רבות. באשר לליווי התהליך של קניית מגרש לבנייה, אחת הכתובות היותר מומלצות עבור הנושא, היא הכתובת של משרדי עורכי דין מומלצים לליווי הסכמי רכישת מגרש. משרדים אלו יהיו מסוגלים לספק לכם ליווי בתחילת התהליך ועד סופו, בצמוד לייעוץ מקצועי בכל מה שקשור לתהליכים השונים. בכל מקרה בו יש צורך להסתייע במשרד עו"ד, כדאי תמיד לבדוק כי אתם מסתייעים בשירות מקצועי ומומלץ. זאת, מומלץ לוודא במהלך פגישת היכרות עם עו"ד לפני קניית מגרש לבנייה.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!