על פי מה נמדד תמחור שעת עורך דין פלילי?

הסתייעות בעורך דין תעלה לכם כסף ובמקרים מסוימים אף הדבר עלול לעלות כסף רב. לא תמיד עורך הדין שלכם יוכל לומר לכם מראש כמה יעלה להסתייע בשירותיו, וזאת היות וכמות השעות שיצטרך להשקיע בתיק עלולה להשתנות וכן אופי תמחור השעות, ובמיוחד כשמדובר בנושאים פליליים המתפתחים באופן בלתי צפוי. אז איך נמדד תמחור השעות של עורך דין פלילי ולמה כדאי לכם להיערך?

 

מתי תצטרכו עורך דין פלילי?

אתם תצטרכו עורך דין פלילי בכל אירוע פלילי בו אתם מעורבים, בין אם אתם החשודים אבל גם אם אתם מעורבים באירוע או נפגעי העבירה. עורך הדין יוכל ללוות אכם לאורך כל התהליך, יוודא שלא יופרו זכויותיכם, וימנע מצב של אי צדק עבורכם. למידע נוסף על עורך דין פלילי ואירועים פליליים, תוכלו לפנות לאתר – https://www.plili.org.il.

 

ישנם מחירים הקבועים מראש בחוק

תמחור עבודתו של עורך הדין משתנה בין עורך דין אחד לשני ובהתאם למשתנים שונים. יחד עם זאת, ישנם סוגי עבודות של עורכי דין שונים אשר מחיר העבודה עבורם קבועה בחוק ולא יכולה להשתנות.

 

רמת המקצועיות והמומחיות של עורך הדין

כאמור, תמחור דעת עבודה של עורך דין משתנה בין עורך דין אחד לשני. בדרך כלל ככל שמדובר בעורך דין מקצועי יותר ומנוסה יותר, כך שעת העבודה שלו תעלה יותר. כמו כן בעל מקצוע, עורכי דין מתמחרים את עבודתם לפי האיכות של העבודה שלהם וכן לפי רמת המומחיות שלכם, כך שעורך דין טוב יעלה לכם יותר אבל ישתלם לכם בבית המשפט.

 

כמות הביקוש של עורך הדין

מחיר שעת העבודה של עורך הדין לא רק שמשתנה בהתאם לרמת המקצועיות והניסיון שלו, אלא גם לרמת הביקוש שלו. ככל שעורך הדין טוב יותר, כך יהיה מבוקש יותר ולכן יהיה לו פחות זמן לכל תיק אליו יתבקש. על כן, אותו עורך דין יוכל לתמחר את שעת העבודה שלו בסכומים גבוהים יותר, וזאת בהתאם לביקוש עבורו.

 

סוג האירוע הפלילי וכמות ההשקעה הנדרשת לעורך הדין

תמחור שעת העבודה של עורך הדין לא תשתנה רק לפי אותו עורך דין, אלא גם תשתנה לפי סוג האירוע הפלילי וכמות ההשקעה הנדרשת עבור עורך הדין. ככל שיהיה מדובר באירוע מורכב יותר שיצריך יותר שעות ויותר השקעה, כך מחיר שעת עבודתו של עורך הדין יכול לעלות.

 

אז מתי תצטרכו עורך דין פלילי ואיך נמדד התמחור שלו לשעה?

לסיכום, תצטרכו עורך דין פלילי בכל אירוע פלילי בו אתם מעורבים, בין אם אתם החשודים או אתם נפגעי העבירה. תמחור שעת העבודה של עורך דין משתנה בהתאם לרמת המקצועיות והמומחיות שלו, כמות הביקוש של אותו עורך דין, סוג האירוע הפלילי ובהתאם לכך גם כמות העבודה הנדרשת עבורו.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!