איש מילואים? כך תהפוך את השירות לקל ונוח

אם פעם חשבנו ששירות מילואים הוא דבר שאפשר להתעלם ממנו כיון שהוא גם ככה לא מתרחש לעיתים קרובות, התקופה האחרונה הוכיחה לכולנו עד כמה מדובר על שירות חשוב, וכנראה גם גרמה לנו להבין שאנחנו הולכים לבלות לא מעט זמן במילואים. לאור זאת, יש כמה פריטים שכדאי שיהיו לכם על מנת ששירות המילואים הקרוב יעבור עליכם בצורה נוחה יותר.

 

שירות מילואים

בעבר שירות המילואים היה מספר ימים בודדים בשנה, ולכל היותר מספר שבועות. היום כולנו מבינים שזה לא מספיק, אבל בינתיים, המציאות הזו הובילה למצב שלא השקענו מחשבה רבה בדרך שבה נוכל להפוך את שירות המילואים שלנו לנוח יותר. כאן stitches.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד שיכול להפוך את המילואים שלכם להיות נוחים יותר, אבל לפני כן, כדאי להבין קצת בציוד לחימה.

 

ציוד לחימה איכותי

בתור התחלה חשוב לציין שהצבא מספק לכל איש מילואים את הציוד שהוא צריך. עם זאת, ברגע שיש מאמץ לחימה משותף של כלל כוחות צה"ל, נעשה תיעדוף של ציוד איכותי, מה שעלול להותיר את אנשי המילואים עם ציוד פחות טוב. ההמלצה שלנו היא שבתור אנשי מילואים תדאגו לעצמכם, כדי שבבוא העת תהיו עם ציוד איכותי שיאפשר לכם להילחם בנוחות בלי להיות תלויים בצבא.

ציוד לחימה איכותי של הצבא

קסדה טקטית

הפריט הראשון שכדאי לקנות היא קסדה טקטית. קסדה טקטית היא קסדה שמספקת לכם הגנה מרבית על הראש אולם היא קלה יותר מאשר הקסדה הרגילה אותה הצבא נותן. הקסדה הטקטית חשובה בעיקר במקרים שבהם אנחנו הולכים להיות שעות ארוכות עם קסדה. ההכבדה שנוצרת על הראש עלולה לגרום לנו להוריד את הקסדה, דבר שבשעת לחימה הוא כמובן מסוכן מאוד.

 

ווסט לחימה

בדיוק כמו הקסדה, גם הווסט הוא מה שיכול להציל את החיים שלכם בזמן היתקלות. ווסט לחימה כולל מקום לציוד ויש בתוכו פלטות שיכולות להגן עליכם מפני ירי או רסיסים. גם כאן הצבא מספק ווסטים, אולם לא תמיד תקבלו ווסט שיתאים למידה שלכם מה שעלול לגרום למצב שבו בהליכה ארוכה או בשהייה הווסט לא יהיה לכם נוח ויקשה עליכם להילחם בצורה טובה.

 

כוונת לנשק

הפריט האחרון הוא כוונת לנשק. בניגוד לשני הפריטים הקודמים, את הפריט הזה הצבא לא בהכרח יספק לכם, כך שבהחלט כדאי שתהיה לכם כוונת משלכם שתאפשר לכם לירות בצורה מדויקת יותר. בקנייה של כוונת חשוב לוודא שמדובר על כוונת תקנית, כיון שהכוונת היא זו שהולכת לקבוע את רמת הדיוק של הירי שלכם.

 

לסיכום

השנה האחרונה העלתה לכולנו את המודעות לחשיבות הרבה שיש בשירות מילואים. כדי למנוע מצב שבו אתם נלחמים בצורה לא נוחה במהלך המילואים, ההמלצה שלנו היא שתקנו ציוד לחימה משלכם. כאן קיבלתם סקירה על מספר פריטים שיכולים לעזור לכם במילואים.

אפוד קרבי של הצבא

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!