האם ניתן לתבוע על רקע הפרת הבטחת נישואין?

בתקפה האחרונה רבים מבררים פרטים אודות תביעות על רקע של הפרת הבטת נישואין. הדבר עלה לכותרות בעקבות מקרה מוכר שנשמע לא מעט ברחבי המדיה. כדי לעשות סדר בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מקיף ולבדוק באופן מעמיק את העניין. בשורות הבאות יוצגו בפניכם כל הפרטים שיאפשרו לכם לדעת האם ניתן לתבוע על רקע הפרת הבטחת נישואין. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בעניין. כדי שנוכל להגיע אליהם, פרסמנו סקר ברחבי הרשתות החברתיות ושאלנו אם ישנם גולשים שתבעו בעבר על רקע הפרת הבטחת נישואין. כדי שנוכל להיות בטוחים שמדובר במקרים אמיתיים, ביקשנו מאותם גולשים לשלוח לנו פרטים אודות התיק המדובר, כך יכולנו לבדוק דרך אתר נט המשפט שאכן אירעו תיקים כאלו בנושאים המדוברים. רוצים לדעת מה המסקנות שלנו בנושא? תכף תוכלו לדעת.

 

האם ניתן לתבוע על רקע הפרת הבטחת נישואין?

מהבירור המעמיק שערכנו התברר לנו שיש עילה להפרת הבטחת נישואין שמוכרת על ידי הפסיקה הישראלית. המקור של העילה הזו נמצא בדיני חוזים אנגליים. זוהי תביעה חוזית שבשונה מתביעה בנושא נזיקין בגין תרמית או עניין שנוגע למצג שווא, כאן צפוי להינתן פיצוי גם במצב שבו יש היעדר כוונה לרמות מצד המבטיח. את הדברים הללו הבנו בעקבות התשובות שנמסרו על ידי הגולשים שסייעו במענה על הסקר. רבים מהם ציינו שהם אכן תבעו ופנו אל עורך דין משפחה הלנה שמחי שסייעה להם מתחילת הדרך ועד סופה.

 

מה חשוב שתדעו על תביעות מסוג זה?

נאמר לנו לא פעם שחשוב מאוד לפנות אל עורך דין שבקיא בנושא זה ושיש לו ניסיון רב בתחום. שכן, מדובר בתביעות שלא באות לידי ביטוי כל יום ואין הרבה עורכי דין שבקיאים בהן באופן מעמיק. כדאי שתדעו שלא נשאיר אתכם כך בידיים ריקות. ברגע שנאמר לנו שצריך להסתייע בעורך דין מומלץ, ביקשנו לשמוע איך הם הגיעו אל עורך הדין המומלץ שליווה אותם בהליך.

 

אז איך תוכלו להיות בטוחים שתגיעו אל עורך דין מומלץ?

כדי שתוכלו להגיע אל עורך דין מומלץ אתם צריכים קודם כל לקבל לפחות שם אחד של עורך דין שבקיא בתחום זה. לאחר שיהיה לכם את שמו המלא, עליכם לכתוב את השם ברחבי הרשת, במקומות שבהם ניתן למצוא חוות דעת, למשל:

  • בגוגל תוך קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות
  • בקבוצות פייסבוק שעוסקות בהמלצות אמינות על בעלי מקצוע
  • בדפים עסקיים של עורך הדין המדובר

 

כמה מילים לסיום

כעת יש בידיכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות האפשרות לתבוע על רקע הפרת הבטחת נישואין. כך שאם יש לכם עילה, עליכם להגיש תביעה בהקדם.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!