מגיעים מוכנים: כך תבחרו מכינה קדם צבאית!

מי שעומדים בפני בחירה של מכינה קדם צבאית, עשויים לגלות במוקדם או במאוחר כי מדובר בהליך די מורכב. שכן, יש כל מיני פרטים חשובים שצריך להכיר טרם הבחירה ולבחון אותם באופן מעמיק. החלטנו לצאת ולבדוק מה הם הפרטים הללו ואיך הם יסייעו לכם בבחירה נכונה. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה החיונית שריכזנו עבורכם בנושא.

 

כך תבחרו במכינה קדם צבאית – השלב ה – 1: תשוחחו עם מכרים

אם אתם רוצים לבחור במכינה קדם צבאית המתאימה ביותר עבורכם, עליכם קודם כל לשוחח עם אנשים שהיו במכינות צבאיות. חשוב שתדעו כי שלב זה הינו חיוני ויאפשר לכם לקבל מידע אודות מכינות קדם צבאיות שמתאימות לסגנון שלכם. לכן, עליכם לפנות אל אנשים שדומים לכם באופי.

בחירה באנשים אלו תאפשר לכם לקבל המלצות טובות שידייקו את הבחירה שלכם. אנו מציעים לכם לאסוף לפחות 4 הצעות שונות, כדי שתוכלו לערוך סינון חיוני.

 

כך תבחרו במכינה קדם צבאית – השלב ה – 2: תקראו חוות דעת ברחבי הרשת

בשלב השני אתם צריכים לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות המכינות שהוצעו לכם. שכן, כך יתאפשר לכם לקרוא עשרות (ולעיתים אף מאות) חוות דעת אודות מכינה קדם צבאית ששמתם עליה עין. אנו ממליצים לערוך את הבירור אודות כל ההצעות שנמסרו לכם בשלב הקודם. שכן, כך תוכלו לסנן את האפשרויות הלא מתאימות ולהמשיך אל השלב הבא.

 

כך תבחרו במכינה קדם צבאית – השלב ה – 3: תגיעו למקום ותתרשמו ממנו

עכשיו אתם צפויים להחזיק בשני שמות לפחות של מכינות קדם צבאית מומלצות, כך שנותר לכם להגיע אל המקומות הנבחרים ולהתרשם מהם. נציין כי יש כמה נקודות שעליכם לשים לב אליהם בעת ההגעה:

  1. קלות ההגעה אל המקום (בתחבורה ציבורית או רכב)
  2. הנראות של מקום המגורים
  3. החיבור לצוות של המכינה

רק לאחר שתערכו בירור מעמיק אודות נקודות אלו, תוכלו להמשיך אל השלב הרביעי והאחרון.

 

כך תבחרו במכינה קדם צבאית – השלב ה – 4 והאחרון: תבחרו את המכינה המתאימה עבורכם ביותר

סביר להניח שיש לכם כעת בראש כל מיני מסקנות אודות המכינות השונות שביקרתם בהן. בשלב זה נותר לכם לסדר את כל הנתונים (אפשר לכתוב את כל הפרטים בטבלה מסודרת) ולבחור במכינה הקדם צבאית שתתגלה כמתאימה ביותר עבורכם. נמליץ לכם בשלב זה להגיע לביקור נוסף, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בבחירה המתאימה לכם ביותר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הדרך הנכונה והפשוטה ביותר לבחירה של מכינה קדם צבאית שתתאים לכם כמו כפפה ליד. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק ליישם אותה ולבחור את המקום שיהיה לכם בית. נאחל לכם בהזדמנות זו, רגע לפני סיום שבהצלחה רבה ביישום המדריך!

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!