כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה – בואו להגשים את החלום האמריקאי!

עבור ישראלים רבים, החלום לעבוד באמריקה נשאר רק בגדר חלום. הקושי להשיג ויזה מתאימה, יחד עם המרחק הרב בין ישראל לאמריקה גורם לכך שלא מעט ישראלים זנוחים את החלום לעבוד מעבר לים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על סיוע מקצועי שיוכל להגשים לכם עבורכם את החלום הזה. כל מה שאתם צריכים זה פשוט להבין שהאופציה הזו אפשרית.

 

עבודה מעבר לים

ישראלים רבים חולמים על עבודה בחו"ל, ויש לכך סיבות טובות. באמריקה המשכורת הממוצעת גבוהה יותר מאשר זו שבישראל, מה שאומר שבזמן עבודה קצר תוכלו להרוויח סכום כסף גבוה. בנוסף, עבודה במקום שבו יוקר המחיה נמוך יותר מאשר בישראל תאפשר לכם לחסוך את הכסף שאותו הרווחתם, וכך לחזור לארץ עם יותר כסף.

מעבר לסיבות הללו, עבודה מעבר לים מפגישה אתכם עם סגנון חיים אחר, ופותחת לכם חלון לעולם שעד עכשיו לא הייתם חלק ממנו. אם האפשרות הזו נשמעת לכם כמו משהו שהייתם רוצים להגשים, חשוב לדעת שיש כמה מחסומים בדרך. בעזרת חברה מקצועית תוכלו לגשר עליהם, אבל קודם כל כדאי להכיר כמה מהם.

 

אשרת עבודה

הצעד הראשון בדרך לעבודה באמריקה הוא קבלת אשרת עבודה. כל מי שנוסע לאמריקה ולא מחזיק באזרחות מקומית או אזרחות אירופאית צריך לקבל ויזה. הויזה הזו היא אשרת כניסה לאמריקה, כאשר בויזה עצמה מפורטת סיבת הכניסה. קבל של ויזת עבודה מורכבת יותר מאשר ויזת תייר, ולכן צריך להכין את הבקשה לויזה הזו בצורה רצינית.

 

אפשרויות תעסוקה

בד בבד עם הצורך לקבל ויזה, כדאי גם לבדוק מה אפשרויות התעסוקה שעומדות לפניכם מעבר לים. בכל מדינה, שוק העבודה שונה, ועליכם לבדוק היכן תוכלו להשתכר את סכום הכסף הגבוה ביותר. בשלב הראשון כדאי לבדוק משרות בתחומים שבהם יש לכם ניסיון, או כאלו שבהם אתם רואים עתיד מקצועי. סביר להניח שבתחום עם ניסיון קודם תוכלו לקבל משכורת גבוהה יותר.

 

בדיקת חוזה

שירות נוסף שאותו חשוב לקחת הוא בדיקה של החוזה. גם מעבר לים יש לא מעט מעסיקים שמעוניינים לנצל את העובדה שאתם לא אזרחים מקומיים על מנת לנצל אתכם. לפני חתימה על חוזה עבודה עליכם להעביר את החוזה לאיש מקצוע שיעבור עליו. הבדיקה הזו תוודא את תנאי ההעסקה העתידיים שלכם ותמנע מצב שבו אתם נופלים לידיים של מעסיק לא הוגן.

 

לסיכום

עבודה מעבר לים היא הזדמנות נהדרת לקבל שכר גבוה יותר במקום שבו יוקר המחיה נמוך יותר מאשר בישראל. כדי להגשים את החלום הזה, חשוב קודם כל שתהיה לכם אשרת עבודה מתאימה שידועה בתור ויזה. לאחר מכן עליכם לבדוק היטב את אפשרויות התעסוקה שעומדות לפניכם. אל תשכחו להעביר את חוזה העבודה שלכם לאיש מקצוע שיבדוק את תנאי ההעסקה שלכם.

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!