4 סוגי מטבעות קריפטו מובילים ב- 2023

מטבעות הקריפטו המוכרים גם בשם – מטבעות דיגיטליים, הפכו להיות מטבעות פופולאריים למדי. בהתאם לכך, השימוש וההשקעות בהם הפכו להיות נפוצים במיוחד. כיום, קיימים למעלה מ – 10,000 סוגי מטבעות דיגיטליים, וזה הזמן להכיר את המטבעות המובילים לשנת 2023

 

מטבעות הקריפטו והשינוי שהביאו עימם

מטבעות הקריפטו (קיצור של קריפטוגרפים), הם מטבעות דיגיטליים, המנסים להוות חלופה למטבעות הפיזיים המוכרים לכולנו. השינוי המהותי של המטבעות הדיגיטליים לעומת המטבעות המסורתיים טמון בכך שמדובר במערכת מבוססת טכנולוגיה דיגיטלית, אשר אינה מסתמכת על מערכות או גופים מרכזיים, דוגמת הבנקים השונים.

 

מטבעות קריפטו – כיצד זה עובד?

תהליך ההפקה הייחודי של מטבעות הקריפטו מתחיל בכריית נתונים, תהליך המבוצע על ידי מחשבים רבי עוצמה, העושים שימוש בכוח העיבוד הרב שלהם בכדי לפתור בעיות מתמטיות מאתגרות, כאשר כל פתרון בעיה שכזה יוצר תבנית ייחודית למטבע הדיגיטלי.

השימוש במטבעות הדיגיטליים הללו נעשה בעולם הדיגיטלי ובאמצעות מערכת הבלוקצ'יין, המהווה מעין מסד נתונים גדול, לתיעוד ומעקב אחר העסקאות השונות שנעשו במטבעות הדיגיטליים, באופן המקשה על זיוף המטבעות. למידע נוסף על אפשרויות השימוש הבטוחות במטבעות הדיגיטליים, פנו אל עו"ד קריפטו דניאל ינובסקי.

 

מהם סוגי מטבעות הקריפטו המובילים לשנת 2023?

השימוש ההולך ומתרחב במטבעות הקריפטו, הביא לכך שניתן למצוא כיום מעל 10,000 סוגים שונים של מטבעות קריפטו, כאשר בין סוגי מטבעות הקריפטו המובילים לשנת 2023 נמנים:

 

ביטקוין

גם אם אינכם מכירים לעומק את עולם המטבעות הדיגיטליים, סביר להניח כי שמעתם על מטבע הביטקוין, הלא הוא המטבע הדיגיטלי הראשון שנוצר בשוק המטבעות הדיגיטליים. כך, המטבע מצליח לשמור על ערכו עוד מאז שנת היווסדו (2009) והוא נחשב עד היום לאחד ממטבעות הקריפטו המובילים.

 

את'ריום

מטבע האת'ריום מבוסס על טכנולוגיית הבלוקצ'יין והוא אחד המטבעות המובילים לשנת 2023 וזאת בעיקר בשל יישום המטבע, הנעשה באופן אוטומטי ובהתקיים תנאים מסוימים המאפשרים את ביצוע העסקה ללא תיווך ו/או גורמים נוספים באמצע.

 

לייטקוין

מטבע הלייטקוין מבוסס בעיקרו על מאפייני הביטקוין, כשהוא מתייחד בפיתוחים חדשים, המקנים לו יעילות מקסימלית ויכולת לבצע תהליכים בצורה מהירה במיוחד.

 

בינאנס (BNB)

מטבע הבינאנס הוא מטבע השייך לבורסת הקריפטו בינאנס, כאשר הפופולאריות הרבה שלו נובעת מהעמלות הנמוכות ומהאפשרות לשלם את העמלות באמצעות המטבע הדיגיטלי עצמו.

 

כיצד רוכשים מטבעות קריפטו?

רכישת מטבעות קריפטו נעשית באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייעודית ומתאפשרת באמצעות מתווכים (ברוקרים) מסורתיים או באמצעות קנייה ישירה דרך בורסות מטבעות קריפטו. בכדי להבטיח קנייה בטוחה ולבחור את פלטפורמת המסחר הטובה ביותר עבורכם, מומלץ להתייעץ עם עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום המטבעות הדיגיטליים.

 

לסיכום

עולם המטבעות הקריפטוגרפים כולל מעל ל – 10,000 סוגי מטבעות קריפטוגרפים, אשר השימוש בהם הולך ונהיה פופולארי משנה לשנה. כך, בין מטבעות הקריפטו המובילים לשנת 2023 ניתן למצוא את מטבעות הביטקוין, את'ריום, לייטקוין ובינאנס (BNB), אותם ניתן לרכוש באמצעות ברוקרים או בורסות הקריפטו הייעודיות.

 

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!