עורך דין נהיגה בשכרות יעזור לכם לפתור את הבעיה

לצערנו אנו עדים למקרים בהם אזרחים נתפסים כאשר הם נוהגים תחת השפעת אלכוהול. מה חשוב לדעת בנושא ומדוע יש להיוועץ עם עורך דין בהקדם האפשרי?

 

נהגתם בשכרות? דעו כי יש החמרה משמעותית ברף הענישה

על אף ההסברה הרבה בתחום של נהיגה בשכרות כמו גם מקרים אשר תפסו את הציבור הישראלי המום, נהגים רבים אשר מרשים לעצמם לעלות על הכביש כאשר בדמם אלכוהול. חשוב לזכור כי נהיגה תחת אלכוהול היא נהיגה מסוכנת אשר עלולה לפגוע לא רק בכם, אלא גם ברכוש וכן בנהגים והולכי רגל. למעשה, מנתונים אשר מתפרסמים מעת לעת עולה כי אחוז התאונות הקטלניות בהם מעורבים נהגים שיכורים הוא גבוה בהרבה, על כן ממשלת ישראל, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים כמו גם משטרת ישראל ובתי המשפט נוטים להחמיר בצורה משמעותית עם אלו אשר נתפסו, וזאת על מנת להרתיע אחרים מביצוע הפעולה המסוכנת. זכרו – בשום מצב אין לעלות על ההגה לאחר שתיית אלכוהול, ולו רק בשל החשש כי אתם עלולים לפגוע באנשים אחרים בשל חוסר אחראיות של נהיגה במצב בו ישנו אלכוהול בדם.

נתפסתם נוהגים בשכרות? שלבים לביצוע

ראשית, במידה ונתפסתם כאשר בדמכם אלכוהול הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על קור רוח, ולהזדהות בפני השוטר. בנוסף, חשוב לבצע את בדיקת הינשוף בצורה מהירה ואחידה, ולא לסרב לעבור אותה. במידה וסירבתם, אתם שיכורים בפני החוק ועל כן רף הענישה כנגדכם תהיה, ברוב המקרים, חמורה פי כמה. בנוסף, חשוב להיוועץ בהקדם האפשרי עם עורך דין נהיגה בשכרות, וזאת בכדי לבחון את מעמדכם המשפטי כמו גם קבלה של ייצוג משפטי החל משלב התחקור הראשוני בתחנת המשטרה, ועד לשלב העמידה לדין, באם אכן קיימת כזו. חשוב לזכור כי לא מעט מקרים אשר נסגרים באופן מיטבי וללא רישום פלילי, בתנאי כי הוכח כי הבדיקה עצמה של הינשוף – אשר היא שנויה במחלוקת מזה שנים ארוכות, בוצעה לא כהלכה. על כן, זכרו כי לא מעט מקרים בהם ניתן לקבל זיכוי מוחלט, אולם זה תלוי בוותק ובניסיון של עורך הדין שלכם, כמו גם ברמת הבקיאות שלו אל מול מערכות אכיפת החוק.

שירותי עורך דין תעבורה  – עו"ד ערן בן עמי

עו"ד ערן בן עמי הוא עו"ד אשר מומחה בדיני תעבורה, ומשמש מזה שנים ארוכות כמרצה בהשתלמויות לעורכי דין בנושא בדרי דין, דיני נהיגה בשכרות ועוד. בנוסף, הוא מחבר הספר "בנתיב הבטוח" – מדריך לדיני תעבורה אשר יכול לשמור על הרישיון שלכם, כמו גם מתמחה בחשיפת כשלים של בדיקת הינשוף אשר הובילה גם לשינוי של מדיניות המשטרה. אם נתפסתם כאשר אתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, צרו קשר בהקדם דרך האתר בכתובת https://www.tabura.co.il.

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!