רשלנות רפואית: קרע בדרגה 4 ואיך להתמודד מבחינה משפטית

יולדות רבות חוות קרעים ברמות משתנות במהלך הלידה, אך מעטות מהן מודעות לכך שייתכן שהן חוו רשלנות רפואית במהלך הלידה.

יולדת למשל שנוצר אצלה קרע ברמה 4 במהלך הלידה, עשויה למצוא את עצמה לא רק כאובה, אלא גם עם נזקים קשים ביותר ובלתי הפיכים.

אם הגעת לכאן ואת יודעת שבמהלך הלידה שלך אובחן קרע בדרגה 4, כדאי שתקראי את השורות הבאות, בהן נפרט עבורך את כל המידע הנחוץ בנוגע לקרע עצמו ולהתמודדות שלך עם

המצב מבחינה משפטית.

 

רקע  אודות קרע בדרגה 4 במהלך לידה

ישנם מספר גורמים שעשויים להגביר את הסיכון לכך שיווצר אצל יולדת קרע במהלך הלידה. במקרים שבהם בא לידי ביטוי אחד או יותר מהמצבים הבאים, עשוי להתרחש קרע בדרגה 4 אצל היולדת:

  • התעלמות מגורמי הסיכון מצד הגורמים הרפואיים
  • ניהול רשלני של הלידה

 

אבחנה של קרע בדרגה 4

רגע לפני שנרחיב אודות ההתמודדות המשפטית בעקבות קרע בדרגה 4, ראוי לציין בהרחבה אודות האבחנה של קרע מסוג זה. ראשית, יש חשיבות רבה לאבחון של הקרע בסמוך ללידה עצמה ובביצוע תיקון מיד לאחר הלידה.
התיקון נעשה על ידי מנתחים מומחים בכירוגיה או בגניקולוגיה שעושים שימוש בתפרים (במקרים מסוימים נעשה שימוש בתפרים רגילים ולעיתים בתפרים נמסים). הדרגה של הקרע עשויה להשפיע על היולדת בהמשך בכל הנוגע לאי שליטה של הסוגר האנאלי. כאשר מדובר בקרע בדרגה 4, היולדת נמצאת בסיכון חמור לפגיעה, מכיוון שמדובר בדרגה גבוהה מאוד.
אם נאמר לך או שאת סוברת שהיה לך קרע בדרגה 4 במהלך הלידה, כדאי שתפני לעורך דין שמתמחה בתחום רשלנות בהריון ולידה כדי שיסייע לך להתמודד מבחינה משפטית.

אבחנת כסובלת (או חושבת שאת סובלת) מקרע בדרגה 4 – איך עלייך להתמודד מבחינה משפטית?

בפסקה הקודמת צוין כי אם אבחנת כסובלת מקרע בדרגה 4 או אם את חושבת שאת סובלת מקרע ברמה זו, עלייך לפנות בהקדם לעורך דין שמתמחה בתחום רשלנות רפואית בהריון ולידה.
בשני המקרים, עורך הדין יבצע עבורך את כל ההתעסקות בניירת, כך שאת לא צריכה להתמודד עם כל הניירת המשפטית ועם החוקים והאותיות הקטנות.
ההתמודדות שלך מבחינה משפטית מתחילה בפנייה לעורך הדין שיבצע עבורך את כל ההליך.
אין לדעת כיצד ההתמודדות שלך תסתיים מבחינה משפטית מכיוון שכל מקרה הוא ייחודי ודורש התנהלות אחרת.
יש מצבים שבהם התובעת מתבקשת להתייצב בבית המשפט ולהשתתף באופן פעיל בדיונים, בעוד יש מצבים שבהם עורך הדין מייצג את התובעת, כך שהיא אינה צריכה להתייצב בבית המשפט ולהתמודד מהבחינה המשפטית עם מצבים מורכבים.

אלו היו כל הפרטים שאת צריכה לדעת על רשלנות רפואית בלידה בעקבות קרע בדרגה 4 וכל הנוגע להתמודדות המשפטית שמתלווה למצב.

רשלנות רפואית קרע בדרגה 4 ואיך להתמודד מבחינה משפטית
רשלנות רפואית קרע בדרגה 4 ואיך להתמודד מבחינה משפטית

כותב המאמר

תמונת מחבר

משרד עורך דין - ניר ליסטר מטפל מדיני צבא, ונתן תשובה ופתרון לאלפי חיילים, המשרד נותן שירות למיועדים לגיוס, לחיילים בשירות סדיר, וגם לחיילי המילואים, אני אדאג לזה שתקבלו מה שמגיע לכם!

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

צריכים ייעוץ?

יש לנו את הפתרון בשבילך!